Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
Aaltonen:
Quote from: Petri Koivisto on 17.05.08, 18:50
Myydäänkö noita Ferrareita suomessa? Siis uutena? Vai pitääkö kaikki importata jostain kuusesta? Kyl mä vielä joskus tollasen F430:n ostan...
Myydään mun mielestä, sielä Tikkurillassa, Biilteemaan lähellä oli taannoin ihan uusia ikkunan takana näytillä sopusoinnussa Maseratien kanssa. Mulla on joku arkisto kuvakin otettuna kun kerran sielä viikonloppuna nuorena käväsin. F355:sia ja Maranelloja oli pari kappaletta muistaakseni sillon.
FINLAS:
Quote from: Sami Aaltonen on 17.05.08, 18:47
Toivottavasti, toivon sitä niin paljon, että tämä Countach on tämän vuoden Concours Elegance tapahtumassa Turussa tänä vuonna. Viime vuonna, ilmeisesti nuo kuvat sieltä ovat, se oli sielä. Toivottavasti tämä on myös tänä vuonna. Onhan kyseessä Lamborghinin 45 vuosijuhla, sekä Porchen 60 vuotis juhla!
Jeps, sieltähän nuo kuvat ovat! Ja kyllä uskoisin, että tuo siellä on tänäkin vuonna, kun kerran on tosiaan tuo Lamborghinin vuosijuhlakin ja siitä on tuolla Concoursin sivuillakin mainittu.
Tuonne tulee kyllä mentyä tänäkin vuonna! Yksi takuulla vuoden parhaista autotapahtumista Suomessa!
EDIT: Pistän sulle Sami pian privaa tulemaan!
Aaltonen:
Quote from: Lasse Nygren on 17.05.08, 18:52
Jeps, sieltähän nuo kuvat ovat! Ja kyllä uskoisin, että tuo siellä on tänäkin vuonna, kun kerran on tosiaan tuo Lamborghinin vuosijuhlakin ja siitä on tuolla Concoursin sivuillakin mainittu.
Tuonne tulee kyllä mentyä tänäkin vuonna! Yksi takuulla vuoden parhaista autotapahtumista Suomessa!
Oujea beibe, sinne sitten vaan. Jaariksella ja pressu päälle jonnekin pusikon taakse ja sitten paikalle.
Koska otaksun, että sielä on noita vanhoja legendaarisia Classikkoja näytillä aika paljon. Ne, joissa mekaniikka korvaa sähköjohtopiuhat, jossa kaasarit säädetään säätämällä, eikä tietokoneella.....
hullukoira:
Kyl mä vielä joskus tollasen F430:n ostan...
Ei huolta. Ei täällä välttämättä enää autoilla ajella kun sun viidenkympinvillitys iskee.
Aaltonen:
Kyl mä vielä joskus tollasen F430:n ostan...
Ei muuta kun ostat pankkitilillisellä lottoa, kyllä varmaan yks tärppää...
Navigation