Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
weisto:
Quote from: Petri Koivisto on 18.05.08, 21:00
"KATTOKAA, FERRARI!!"
Tipuin penkiltä!
Pe7e:
Quote from: Vesa Juntunen on 18.05.08, 21:04
Tipuin penkiltä!
No niin kyllä mäkin meinasin kun tuon kuulin, mutta onneks oli turvavyö...
freelaw:
Quote from: Petri Koivisto on 18.05.08, 21:00
Ok. HEHE muuten, kyllä tänään pisti hymyilyttämään, melkein naurattamaan, kun olin tuolla tiksissä käymässä ja olin parkkipaikalta lähdössä kun siitä edestä meni just jotain 10-14v tyttöjä ja poikia ja mulla oli ikkuna auki niin kuulin kun joku siitä huudahti "KATTOKAA, FERRARI!!"
Eikös Koivistomobiilin kyljessä juuri niin sanota?
[ attachment removed ]
Pe7e:
Haaa! Nojoo. Joihinkin menee vielä todesta
Tuli muuten leikittyä tässä vähän pspx:llä.. tylsää oli... mukava työkaluhan se on.. Tuli aika kiva, IMO... Oli kyllä helmi ostos tuo laajis
[ attachment removed ]
Hmm... vois muuten kesällä kattoo tohon jotkut hienommat/isommat/kevyemmät kiekot...
Aaltonen:
No tulipahan testattua tarvitaanko tänne autonpongaus topikkia, ei tarvittu. Joten tänne voi töötätä sitten täysin 100%:sella työnnöllä tien päältä pongauksia, vaikkei kuvia olisikaan.
Jottei keltäkään ohi mennyt, niin eilen Kehä 1:sellä aamutuimaan matkasi Itään päin Maserati Mistral ja sen perässä Renault Spider.
En ole kumpaakaan nähnyt koskaan liikenteessä. Maserati oli Lahden messuilla kyllä näytillä.
Renaultin olen nähnyt kyllä myymällässä Kaivokselan Biiliassa aikoinaan, mutta en liikenteessä.
Varsin mielenkiintosta, miten nämä kaksi sattumalta peräkkäin ajoivat......
Navigation