Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
juksii:
Quote from: Sami Aaltonen on 28.07.08, 19:24
Pitää kyllä sanoa, että tässä on pilattu aivan totaallisen täydellisesti Pininfarinan muotoilema upean yksinkertaisen kaunis Peugeot 406 Coupen muodot. Täysin totaallisen raiskattu.
Samaa mieltä. Samille kyllä pisteet, että vielä tunnisti auton. Mä katselin, että mikähän ihme toikin on
Aaltonen:
Quote from: Jukka Siirilä on 29.07.08, 07:57
Samaa mieltä. Samille kyllä pisteet, että vielä tunnisti auton. Mä katselin, että mikähän ihme toikin on
Kyllä minä aina tuon 406 Coupen tunnistan. Se oli sillon yksi kauneimmista ranskattarista, joita kaupasta sai kun tuo markkinoille tuli. Pininfarinan kynän jälki näkyy selvästi auton muodoissa, vaikkakin sisustaltaan se olikin kuin perus 406:nen. Moottoreina oli muistaakseni 2 litranen neloskone ja listan huipulla oli sitten Peugeotin lippulaiva moottori 3 litran VeeKutonen. Todella onnistunut kaunis ajaton Coupe, joka varmasti saattaapi nousta arvoon arvaamattomaan sitten 40 vuoden päästä.
Aaltonen:
Tosiaan sunnuntaina paikallisella torilla tuli pyörähdettyä ja onneksi tuo kamera oli. Sain ikuistetuksi tuon edellä mainitun lisäksi nämä upeat kaunokaiset!
Piikkinokka Mosse, vuosimallista ei ole tietoa. Riittävän iäkäs kuitenkin jo eläkepäiville!
[ attachment removed ]
[ attachment removed ]
[ attachment removed ]
Ja paikalle saapuessa ohi livahti upean näköinen Ford Cortina, pakkohan se oli sitten käydä etsimässä useamman parkkipaikan mitalta....
1500 Deluxe luki takakontissa, loistavaa. Näitä ei kyllä liikaa nää tänäpäivänä.
[ attachment removed ]
[ attachment removed ]
[ attachment removed ]
[ attachment removed ]
-Sami-
Elmuri:
Tällainen Lancer '87 löytyypi.
Vaihteisto sekä kytkin tosin tällä hetkellä p****na.
[ attachment removed ]
[ attachment removed ]
[ attachment removed ]
[ attachment removed ]
[ attachment removed ]
Mikko86:
Quote from: Elias Nemlander on 29.07.08, 14:55
Tällainen Lancer '87 löytyypi.
Vaihteisto sekä kytkin tosin tällä hetkellä p****na.
Aika karu Tahtoo tollasen, kun ei kehtaa nykyisellä rallia ajaa.
Navigation