Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (645/733) > >>

bemari:
Quote from: Teemu Heikkonen on 11.05.08, 06:09

Kakkosesta en ole niin varma, Volvo kyllä tuli ensimmäiseksi mieleen.

Volvo 242.

JaniV:
Hienoja kuvia romuautoista 

Skyline tuli kuokkimaan Alastarolle.

Aaltonen:
Quote from: Matti Averio on 10.05.08, 10:20

vrum vrum 

Mistäs tässä Scuderian tunnistaa?
Joku yksityiskohta, jota ei huomaa ellei tiedä?
Tänään tuli muuten tollanen F430 vastaan Petikossa.

Niin pakko tässä kommentoida muuten vaan. Kun minut tunnettaan tällä foorumilla Jänkki autodiggarina, niin sanon ihan suoraan, että nämä Italialaiset autot, etenkin vanhemmat, mutta kyllä nämä uudetkin pään aina kääntävät. Saundiltaan nämä ovat eri maailmasta kuin nämä Jänkki Kasit. EI voi verrata. Molemmat säväyttävät omalla tavallaan. Italiailaisissa tämä muotoilu on eritoten täys kymppi yleensä.
Mutta ainoa asia, mikä näissä uusissa Ferrareissa ja Lamborghineissa häiritsee, on ne "Flappy Badel Gearpoksit." Enkä voi kovin väärässä olla, jos itse Jeremy Clarksonkin on vähän nihkeänä niihin. 
Mutta mun mielestä ei näihin kuulu nuo elektroniikka vaihteistot, ei tyyliä,  ei munaa, ei viilistä. Piste. Tollanen auto pitää olla manuaalilla, sitä pitää osata ajaa, jos tollasen omistaa.....
Se on vaan mun mielipide se sitten tämä tässä nyt. Enkä ola kateellinen. Piste.

PS. Ei tästä äänestä voi olla pitämättä, vielä kun olisi manuaalilaatikko..... 
http://www.youtube.com/watch?v=n9ZRRDZWGkU&feature=related

Pe7e:
Quote from: Sami Aaltonen on 11.05.08, 17:32

Mistäs tässä Scuderian tunnistaa?

Vauhtiraidoista Tosin en tiedä saako niitä niihin "normiversioihin"... miksei tietty maalaamalla/teippaamalla mutta kuka nyt niin pöllö olis että tollasen auton sellasilla pilaa..

Kyllä on itelläki tullu vastaan noita F430.. on ne sitten jumalattoman kauniita autoja.. 

Aaltonen:
Quote from: Petri Koivisto on 11.05.08, 17:35

Vauhtiraidoista Tosin en tiedä saako niitä niihin "normiversioihin"... miksei tietty maalaamalla/teippaamalla mutta kuka nyt niin pöllö olis että tollasen auton sellasilla pilaa..

Kyllä on itelläki tullu vastaan noita F430.. on ne sitten jumalattoman kauniita autoja.. 

No ei tossa ole kuin tuo moottorikuva, en tiedä oliko päivällä sitten lisäkuviakin.
Joo ne kääntää kyllä pään, ei siinä mitään. Oli Lahdessa upea nähdä noita Ferrareita, katsoi sisään niin oli se klassikko alumiinihahlo vaihdekaavio laatikko pultattuna kiinni, sellanen se olla pitää. Mm. 550 Maranellossa oli sellanen ja viereisessä F355:sessa, joka on muuten mun mielestä mielettömän kaunis auto!

Navigation

Up one level

Next page

Previous page