Träningstorsdag 29/11!

<< < (5/7) > >>

Nexus82:

när du flyger så är det bäst att du flyger hela flygnigen ut och inte slutar efter hälften

Tagga ner Erik. 
Igår uttryckte du dig också lite klumpigt, engagemang är alltid bra att ha men kom ihåg:
FS och onlineflygning är inte hela världen, det finns ibland andra saker som bör prioriteras.

alexander96:
Jag stängde ner en stund efter start i torsdags på grund av att jag var trött för att jag hade tränat både aikido och hade spelat badminton på gympan i skolan men nästa gång ska jag vara igång lite tidigare och hinna med hela flygningen!

//Alexander

Madito:

jag vet, har blivit alldeles dum efter privata problem jag har.

Det tycker jag inte är någon ursäkt. Man skall kunna hantera sina privata problem när man umgås med andra offentligt och dessutom kunna prioritera och tänka efter om en viss situation verkligen är värd att lägga ner sin tid och energi på. Sen är det också viktigt att kunna erkänna att man gjort fel och visa att man lärt sig något av det istället för att skylla bort vad man gjort på något, i ditt fall privata problem.

ekepeke:

Det tycker jag inte är någon ursäkt. Man skall kunna hantera sina privata problem när man umgås med andra offentligt och dessutom kunna prioritera och tänka efter om en viss situation verkligen är värd att lägga ner sin tid och energi på. Sen är det också viktigt att kunna erkänna att man gjort fel och visa att man lärt sig något av det istället för att skylla bort vad man gjort på något, i ditt fall privata problem.

Såja, nu går vi tillbaka till topic om nån vill säga nåt mer

Eddieboy:

Såja, nu går vi tillbaka till topic om nån vill säga nåt mer

Jo jag skulle vilja tacka för en trevlig torsdag jag.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page