Miten rekkajonoja tulisi mielestäsi vähentää?

(1/6) > >>

AY5:
Nyt kun joulu koittaa ja Venäjälle rahdataan tavaraa Suomen kautta runsaasti (tässä Linkki) ja ruuhkat saattavat yltää pääkaupunkiseudulle asti, ajattelin kysellä mielipiteitä miten Venäjälle tavaraa rahtaavat rekat saataisiin pois Suomen teiltä. Itse kannatan edelleen tavaran kuljettamista Suomen satamista Venäjälle rautateitse 

bemari:
Lisää kaistoja noille teille ja enenmmän tullimiehiä, niin eiköhän ala jonot lyhentymään. Ja annetaan tälle "rekkakaistalle" vapaat nopeudet, niin saavat suhata niin kovaa kuin uskaltavat, niin ovat pian poissa Suomen alueelta,

arttula:
Quote from: Pekko Leppävirta on 12.12.07, 12:57

Lisää kaistoja noille teille ja enenmmän tullimiehiä, niin eiköhän ala jonot lyhentymään. Ja annetaan tälle "rekkakaistalle" vapaat nopeudet, niin saavat suhata niin kovaa kuin uskaltavat, niin ovat pian poissa Suomen alueelta,

Eipä taitaisi nuo vapaat kaistat juuri auttaa. Rekoissa kun on nopeusrajoittimet, ja jo nyt tuntuvat painavan talla laudassa koko ajan.

Kunnon tienkäyttömaksut kaikille ulkomaisille rekoille, sanon minä.

Pe7e:
Siirretään rajaa itään... vallotetaan koko venäjä niin ei tarvi tullata  Tai sitten kaikki jotka tulee vain Suomen kautta muualta Euroopasta niin niille kiinni noi rajanylitys paikat, kiertäkööt vtu Jäämeren rantoja pitkin  Tai ei kiinni mutta niin törkeet maksut, kuten Arttu sanoi, ettei kukaan viiti maksaa.. 

roar:
Mun mielestä järkevin ratkaisu olisi olla ottamatta suomeen yhtään lisärekkaa ennenkuin vastaava määrä on mennyt takaisin venäjän puolelle. Joka tapauksessa ne joutuu jossain kohtaa jonottamaan niin sais mun puolesta jonottaa siellä venäjän puolella ja tukkia ne tiet sieltä. Eli aina kun yksi rekka menee suomesta venäjälle niin yksi tulee suomeen jolloin saataisiin pidettyä tietty venäläisrekkakiintiö suomen alueella.

Navigation

Up one level

Next page