Crowded Skies V - 080105

<< < (5/10) > >>

Madito:
Jomenprecis, det var ju så jag gjorde. Men sedan missförstod jag Alexander när han skrev:

Tornet är bokat igen, är du intresserad av någon annan position är du välkommen att boka in dig.

Jag trodde att det bara var att boka sin plats på ivao.aero.

Aja, ibland är man ganska blond. 

alxXx:

Hm, beror på vad du menade. Kan ha varit jag som missförstod det. Skulle man anmäla sig här i tråden eller boka in sig via bokningssystemet på ivao.aero?

Man skulle anmäla sig antingen här i tråden eller genom att maila och efter att ha fått ett okay boka i bokningssystemet.

chris93:
Ska hjälpa till att sätta rekord genom att försöka flyga från [Någonstans i England] - Gran Canaria, kanske ändrar också beroende på vilka ATC som är igång. Tippar att man är någonstans över Portugal när peaktimmen ankommer om man sticker vid 1900Z från Storbrittanien och är framme runt midnatt.

Ha en trevlig flygdag imorgon allesammans!

EDIT: Blir nog Aberdeen - Gran Canaria om det är befolkat där d.v.s.

Nemesis:
Jag kommer som SAS30
LOWW-ESSA

alexander96:
Får väl se kanske kommer. Har varit borta nu från ivao ett tag på grund av avinstallation o installation sen är det ibland för komplicerat som när jag flög sist så fick ESSA_DEL ta om clearencen en 5-6 gånger inna vi tog det skriftligt i IvAp. lite pinsamt!!

//Alexander

Navigation

Up one level

Next page

Previous page