Stockholm Winter RLE

(1/25) > >>

alxXx:

IVAO Sverige är glada att kunna presentera ännu ett stort event, den här gången handlar det om både Sveriges största flygplats, Stockholm-Arlanda och den lite mindre flygplatsen Stockholm-Bromma. Eventet, som hålls den 13 januari, är baserat på riktiga tidtabeller som innehåller alla flygningar mellan 1600Z och 2100Z. Eftersom eventet hålls på en söndag(där flighterna är för få), är tidtabellerna från en vardag, men fortfarande korrekta flygningar. Sverige kommer vara bemannat från Arlanda Delivery till flera kontroll-positioner, alla bemannade med våra duktiga, svenska flygledare.

Alla ankommande och avgående flygningar är tillgängliga för dig att boka! Ta en titt på våran hemsida gjord för detta event, all nödvändig information för dina flygningar kommer finnas tillgänlig i god tid så att du kan läsa på procedurena. Vi hoppas på att ni deltar och att ni uppskattar vårat event!

Besök våran event-sida på http://se.ivao.aero/rle

Daniel942:
Sjutton vad kul!  Om jag blir tillfrågad att sitta ATC, då blir det det. Annars kanske det blir en flygning. 

Eddieboy:
Jippie!!! Jag kan knappt vänta tills den 13:de! Det här ska bli jätte kul!

EDIT:Nu har jag bokat 4 olika flygturer!

shari:
Härligt! Kommer att delta!

conversed:
I'm in!

SAS 994/A343 från Beijing. En utmaning att matcha slottiden på den distansen. Ska bli kul, det här. 

Navigation

Up one level

Next page