Stockholm Winter RLE
shari:
Quote from: Erik Linge on 04.01.08, 08:50
Har bokat många flighter. Det jag skulle vilja veta lite mer detaljerat är vilka flighter jag bokat...
Vad menar du?
ekepeke:
Se precis så man har en översikt vilka flighter man bokat så flighterna inte krockar med varandra...
jakobsundin:
Quote from: Niklas Eriksson on 04.01.08, 08:45
MTL modellerna anger bara vilket plan som andra online ska se dig som.
Väljer du en Viggen så flyger du fortfarande planet du har valt hos dig, men andra som flyger online kommer se dig som ett Viggen.
Jaha, jag har bara installerat 3 stycken MTL modeller, så jag kanske borde installera lite fler. Men det dröjer så långt tid att installera alla Men blir det kanske lite konstigt om jag flyger en MD-80 och andra ser mej som A321 Så jag vet inte vad jag ska göra
Men det blir nog en liten flight ändå. Och om nån ser mej med A321, så har jag antagligen ett annat plan
shari:
Quote from: Erik Linge on 04.01.08, 08:54
Se precis så man har en översikt vilka flighter man bokat så flighterna inte krockar med varandra...
Det får du nog räkna ut själv. Gå in på http://www.flightstats.com/go/Home/home.do Sök på din flight sen står det hur lång tid den tar. Sen är det bara att räkna...
jakobsundin:
Nu har jag bokat SAS198 ESMQ-ESSA. Hoppas allt går bra nu, första gången jag går online!
EDIT: Det står att det är rekommenderat att flyga med MD81, fast jag tror jag tar super80 istället. (1 nummers skillnad, vad gör det! ) Det här ska bli kul!
Navigation