Stockholm Winter RLE
jouko:
Quote from: Emil Almestad on 13.01.08, 19:51
Tackar för detta underbara event som blir mitt sista här på IVAO, bra fluget och bra ATC! Det har varit en ära att få arbeta som staffmember inom SE-DIV, flyga och sitta ATC. Hoppas jag inte kommer sakna IVAO och alla härliga människor runtomkring allt för mycket, mina dryga 620 timmar på IVAO har varit alla trevliga och jag har fått lära känna många nya inom den här hobbyn
Hälsningar från
ESOS_E_CTR, ESSA_DEP, ESSA_TWR & F.d SE-EAC
Och det har alltid varit ett sant nöje att få flyga i IVAO i Sverige under de senaste åren med Era virtuella ATC som alltid varit i världsklass!
Tack för alla dessa timmar som jag har fått vara med som pilot.
Tack så mycket alla ni!
/Jouko
alxXx:
Tack till alla som deltog både som piloter och flygledare och hjälpte till att göra det till ett mycket lyckat och roligt event!
/SE-Staff
RoniisH:
Underbart event! Bra jobbat EC/EAC
Tack till alla piloter och flygledare! Ni gjorde det till ett fantastiskt event som sent kommer glömmas!
//ESSA_APP, ESOS_W_CTR
conversed:
Tackar och bugar för det knappa år jag har hunnit med att flyga här. När jag började med FS för ungefär ett år sedan och sedan skulle börja flyga online någon månad senare så var valet av nätverk lätt, det om något är ett bra betyg tror jag. Och det har verkligen varit kul att flyga i IVAO Sverige, kalasbra ATC, trevlig stämning fram till ungefär nu, jag har uppskattat eventen, ruttdatabaser och allt ni i staffen har servat oss andra gratisätare med. Stort tack!
Det känns verkligen -infoga valfria fula ord här - att det skall sluta så här.
Hursomhelst; stort tack till alla inblandade i SE-staff för det som var!
Och till alla andra som inte fått sparken eller avgått frivilligt av olika anledningar, jag hoppas vi ses därute!
//Mattias, som dagen till ära högst ofrivilligt kastade en A340 i backen på ESSA. På något vis symboliskt, kanske.
Dson:
Jag tackar så jättemycket för eventet jag också! Riktigt trevligt var det igår. Bra samarbete mellan flygledarna, och bra flöde på trafiken gjorde det till ett mindre problematiskt jobb för min del.
Stort tack för all bra trafik och flygledning igår!
//ESSA_TWR och senare ESSA_DEL.
Navigation