Stockholm Winter RLE

<< < (9/25) > >>

zimp46:
Bara jag som flyger Malmö Aviation från bromma? alla flyger ju typ från arlanda =)..
Annars undrar jag om det är ok att flyga typ Affärsjet som inte går efter tidtabbel? eller blire för rörigt då kanske.. nu har jag iof bokat tur o retur till Sturup från BMA.. hoppas man får se lite folk på vägen ner till skaune iaf =)

alxXx:

Bara jag som flyger Malmö Aviation från bromma? alla flyger ju typ från arlanda =)..
Annars undrar jag om det är ok att flyga typ Affärsjet som inte går efter tidtabbel? eller blire för rörigt då kanske.. nu har jag iof bokat tur o retur till Sturup från BMA.. hoppas man får se lite folk på vägen ner till skaune iaf =)

Jodå det är helt okay!

chris93:

Jodå det är helt okay!

Är det OK att köra en tur som inte är bokad fast utan att man bokar den, har ju som tidigare nämt trassel med samarbetet mellan VID och lösenordet.

Jakob:
Du behöver inte ange ditt lösenord för att boka en flight. Det enda du gör är att skapa ett nytt som inte har något med ditt ivao-lösenord att göra, för att eventuellt kunna avboka din flight i efterhand.

chris93:

Du behöver inte ange ditt lösenord för att boka en flight. Det enda du gör är att skapa ett nytt som inte har något med ditt ivao-lösenord att göra, för att eventuellt kunna avboka din flight i efterhand.

Roger that. Har en fråga till och det är från vilken dag tidtabellerna för eventet är plockat, vore bra så man vet var man hittar korrekta avgångstider om man ska flyga till Stockholm.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page