FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
21.08.18, 03:44

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Traffig BGL tyhjennys?
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Traffig BGL tyhjennys?  (Read 696 times)
Jukka Joutsijärvi

Date Registered: 06.12.01

Traffig BGL tyhjennys?
« on: 06.01.08, 12:23 »

Eli kun haluan (tulevaisuudessa) asentaa puhtaalle pöydälle AI liikenteen FSX simuun niin mikä on paras konsti defaultliikenteen postamiseen.  Project AI:llä oli(ja on kai vieläkin) ohjelma jolla sai erikseen poistettua general avitation liikenteen ja kaupallisen lentoliikenteen, mutta WOAI:llä ei sellaista näytä olevan(heidän liikennettä ajattelin asentaa).
Eli jos poistaa koko traffic bgl tiedoston niin uudelleenkäynnistyessä luoko simu uuden sellaisen tyhjänä vai mikä on konsti joka toimii?

Tiedän kyllä henkilön joka varmasti asian tietää, katsotaan tuleeko vedenpitävä neuvo tähän ekana juuri häneltä! Smiley thmbup

Jukka
bemari
Former member
Re: Traffig BGL tyhjennys?
« Reply #1 on: 06.01.08, 12:44 »

Käytännön vinkkejä ja oppaita triidistä löytyy ohjeet defu-AI:n poistamiseen pois käytöstä: http://www.fsnordic.net/discussion/index.php?board=14;action=display;threadid=24067;start=msg231491#msg231491
Niklas Kivinen

Date Registered: 12.10.06

« Reply #2 on: 16.02.08, 20:00 »

Minulla vain ilmestyi ihmeellisesti simuun tuo defu ai-liikenne vaikka olen nimennyt aikoja sitten traffic030528.bgl--->traffic030528.bgl.bak.
Ja näyttäisi tosiaan olevan noin kun vilkaisin scenery world scenery kansioon. Shocked Defu liikenne pysyy ja kummittelee simussa siitä huolimatta.

Niklas.K -Finland Kanta-Häme
ToniH22
Former member
« Reply #3 on: 16.02.08, 20:06 »

Minulla vain ilmestyi ihmeellisesti simuun tuo defu ai-liikenne vaikka olen nimennyt aikoja sitten traffic030528.bgl--->traffic030528.bgl.bak.
Ja näyttäisi tosiaan olevan noin kun vilkaisin scenery world scenery kansioon. Shocked Defu liikenne pysyy ja kummittelee simussa siitä huolimatta.
Poistappas tai siirrä se filu muualle sieltä kansiosta, ja jos et sitten ole esim PAI sivulta ladannut oikeilla rekistereillä varustettua GA/Commercial liikennettä.
Niklas Kivinen

« Reply #4 on: 16.02.08, 20:12 »

Juu no tuota itse asiassa kokeilinkin myös eli poistin koko defu tarffic filun kokonaan pois kansiosta mutta silti defu liikenne näkyy. Ja en ole Pai:n juttuja aikoihin enää käyttänyt.

Pekka Holopainen

Date Registered: 14.12.05

« Reply #5 on: 17.02.08, 07:55 »

Juu no tuota itse asiassa kokeilinkin myös eli poistin koko defu tarffic filun kokonaan pois kansiosta mutta silti defu liikenne näkyy. Ja en ole Pai:n juttuja aikoihin enää käyttänyt.

Sinulla täytyy sitten olla se oletusliikenne edelleen jossain scenery-kansiossa (ei sen ole pakko olla juuri siellä oletuskansiossa) mahdollisesti jollain toisella nimellä. Muussa tapauksessa EI VARMASTI näy. Lisäksi jotkut AI-ohjelmat/plaanit käyttävät oletuskoneita liikenteessään. Minullekin kävi niin erään paketin kanssa, jonka meinasin asentaa.

PAIsta sen verran, että alussa tein siitä sellaisen massiivisen traffic-tiedoston, koska se tapahtuu asennusohjelmalla ihan itsestään (helppoa). Nykyään asennan PAIn (sen minkä sitä vielä käytän eli sen liikenteen, mitä ei muualta saa/itse viitsi tehdä) Custom-asetuksella. Siitä on se etu, että jokaisesta yhtiöstä tulee oma Traffic-paketti, joka on helppo tarvittaessa poistaa tai päivittää. Aiemmin esimerkiksi Finnairin aikataulujen päivitys oli työlästä, kun piti ensin avata se megalomaaninen Traffic-biigeli TToolsilla ja sitten editoida aikataulut "miljoonien" muiden joukosta. 

Pekka

"Olen eri mieltä kanssasi, mutta taistelen loppuun asti oikeudestasi olla toista mieltä" - Voltaire
Niklas Kivinen

« Reply #6 on: 18.02.08, 19:19 »

No niin nyt saatu defu liikenne pois eli erään lisäjutun mukana näköjään se tuli. Vaikka en enää paljoa ole Projectai:n juttuja käyttänyt niin päätin kuitenkin kokeilla kuinka
pai installer toimii tässä koneessa ja Vistassa. No sieltähän heti pukkas virheilmoitusta josta näkyy kuva alla. Taisin tuohon aikanaan törmätä Xp:ssä myös mutta en muista
ratkaisua hetsilleen. Huh

[ attachment removed ]

Osku Leskinen

Date Registered: 08.06.07

« Reply #7 on: 21.02.08, 15:33 »

Etsippä siitä käynnistä valikon haulla oleacc.dll ja avaa sen tiedosto sijainti. Sitten siirrä installer sieltä ja kokeile uudestaan.

500 VIESTI!!!!

Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1