Slutet nära för IVAO-SE?

<< < (5/9) > >>

jouko:
Hoppas att ni "ungar" kommer och bemannar ESGG, nån annan flygplats eller flyger i kväll.
Jag behöver lite flygledning! 
/J

chris93:

Hoppas att ni "ungar" kommer och bemannar ESGG, nån annan flygplats eller flyger i kväll.
/J

Har HK-läxa men kanske kommer senare ikväll.

Eddieboy:

/J

Tyvärr tänkte jag flyga ikväll.

ekepeke:

/J

Sitter från och med nu ESGG_APP

Per57:
Jaa...vad säger man. Tänkte inte lägga mig i den här disskussionen men....
Vad som hänt i svenska divisionen ,vilka/vem som blivit "fockad" bryr jag mig inte om. Spelar ingen roll vilket forum man läser , så verkar det ändå som en hund ligger begravd någonstans. "AS REAL AS IT GETS" heter det, och talas det om i detta forum på ett flertal ställen. Ni som är så fantastiskt duktiga och gnäller över att det inte blir "AS REAL AS IT GETS" därför att det kommer in ett stim av "småungar" och flyger sönder era fint intränade fraser. För er vill jag bara säga att det..och just det är "AS REAL AS IT GETS". Att sitta controll med någon som tappat orienteringen, någon som skolar och har en stor osäkerhet i sin frasiologi/flygande, att det faktiskt händer något under en inflygning som KRÄVER någon sorts snabb inprovisation med holding´s som följd, eller ett faktiskt haveri. Ni som är så förbannat DUKTIGA så att ni har rätten att kväsa andra som känner ansvaret att försöka hitta ett sätt att på nytt starta upp den svenska divisionen igen. Att sitta controll och rapa fraser så snabbt som möjligt är ju inte en controller´s huvudsakliga uppgift. Det är att LEDA TRAFIKEN på ett säkert sätt, oavsett hur uppropande station beter sig. Se utmaningen i det istället......istället för att visa er på styva linan. Detta är ju så himla barnsligt så man bara häpnar..Till alla er"småungar" ta över detta så kanske det blir något av det. Då kanske det kan bli AS REAL AS IT GETS...det verkar som det är ni som fattar den grejen.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page