Ultrasimu (EV-97)

<< < (8/10) > >>

akos:
Quote from: Timo Laajalahti on 03.05.08, 19:27

Eikös teillä ole käytössä Ultra Precision Joystick Controller BU0836A? Sehän on vissiin ihan vastaavanlainen kuin USBAxis tai mikä tahansa USB-joikkari?
Kokeilin Eurostarillanne FS2004:ssa FSUIPC:llä Saitek Aviatorin vipukytkimillä ja XPDR:n numerot vaihtuivat iloisesti. Ao. kuvasta näet mistä miltä simppeli FSUIPC:n valintaikkuna näyttää. Sieltä löytyy jokaiselle dekadille omat muuttujat ylös ja alas.

Joo, BU0836A käytössä. Hieno juttu että saa toimimaan noin, kiitos. Pitääpä rekisteröidä tuo FSUIPC.

Rotaryksi käy suoraan ELFAN 35-884-64 Pulssianturi 20pulssia/ kierr SRBM1L ja toimii juuri kuten edellä kuvailit.
Ainut vaan että toi antaa sen 20 pulssia/kierros. Me kun laitetaan tuo numerokiekko suoraan pyörimään kiertokytkimen mukana, niin pitäisi saada se 8 pulssia/kierros. Kokkariin tulee siis toi sama kuvassa näkyvä Garmin GTX320A -transponderi.
Noita ELFAN kytkimiä aion käyttää sitten radiossa.

Oskari.

Makoy:
Quote from: Oskari Syynimaa on 03.05.08, 19:59

Joo, BU0836A käytössä. Hieno juttu että saa toimimaan noin, kiitos. Pitääpä rekisteröidä tuo FSUIPC.
Ainut vaan että toi antaa sen 20 pulssia/kierros. Me kun laitetaan tuo numerokiekko suoraan pyörimään kiertokytkimen mukana, niin pitäisi saada se 8 pulssia/kierros. Kokkariin tulee siis toi sama kuvassa näkyvä Garmin GTX320A -transponderi.
Noita ELFAN kytkimiä aion käyttää sitten radiossa.

Oskari.

Moi,

Aiotko rakentaa radion itse?
Miten sellainen onnistuu, mulla on mielessá pyórinyt rakennella semmonen mun B777 simuun eli tarviis neuvoja.
Yksi vaihtoehto olis tietty tilata opencockpitistá ja muokata konetyypin nákóiseksi.Hinta tais olla alle 90€.

Marco

vipu:
moro!

jos kiinnostaa...

Porissa kaveri voisi maalata varmaan ton paneelin pulverimaalauksessa.  Mikähän rally-väri on kysessä?

akos:
Quote from: Marco Tammes on 04.05.08, 06:52

Moi,

Aiotko rakentaa radion itse?
Miten sellainen onnistuu, mulla on mielessá pyórinyt rakennella semmonen mun B777 simuun eli tarviis neuvoja.
Yksi vaihtoehto olis tietty tilata opencockpitistá ja muokata konetyypin nákóiseksi.Hinta tais olla alle 90€.

Marco

Kyllä. Toi meidän radion etulevy tehdään varmaankin 3-4 mm vaahto-PVC -levystä johon tehdään oikeankokoiset reiät kytkimille, napeille ja tietenkin näytölle. Osat kiinni ja LCD-näyttö taakse.

Noiden kytkimien ja muiden härpäkkeiden takia tuon näytön joutuu laittamaan tosi syvälle, ja koska tuon radion näyttö on todella pieni, sitä ei voi lukea kunnolla, kuin aivan kohtisuoraan katsomalla. Tämän ongelman olen ajatellut ratkaisevani näytön kokoisella paksulla linssillä. Se taittaa valoa ja tavallaan "siirtää" takana olevan LCD-näytön kuvaa lähemmäs radion etulevyn pintaa siltä kohdin. Miltä vaikuttaa?

Quote from: Ville Pietilä on 04.05.08, 19:46

moro!

jos kiinnostaa...

Porissa kaveri voisi maalata varmaan ton paneelin pulverimaalauksessa. Mikähän rally-väri on kysessä?

Tuossa on parin kilometrin päässä paikka, jossa tuon voi pulveri-maalauttaa. Kiitos kuitenkin.

Oskari.

akos:
Niin ja vielä yksi lisäkysymys tuosta FSUIPC:stä. Saakos sillä myös ohjelmoitua noi transponderin moodit Online-lentoja varten? Jos vaikka sinne Vatsimiin joskus uskaltautuisi...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page