Ska du sitta ATC/Flyga på IVAO?

<< < (5/116) > >>

ekepeke:
OK.

conversed:
Tack för ikväll, utmärkt ATC på ESSA och lite kul, det var min första departure på rwy 08.

Kom grymt nära någons MD-någonting precis efter högersvängen, inte varje dag man kommer så nära så att man kan se vad det är för plan i närheten, speciellt inte i mörker, haha. Landa på ESGG var en höjdare också, det blåser lite i den här stan i dag. 180/25 för en stund sedan...

lingfors:

Tack Anders Lingfors för ATC. Du börjar låta som proffs.

Tack så mycket. S3-prov i morgon, sen kan jag förhoppningsvis sitta som ESSA_TWR mer än på torsdagar.

Tack för ikväll, utmärkt ATC på ESSA och lite kul, det var min första departure på rwy 08.

Kom grymt nära någons MD-någonting precis efter högersvängen, inte varje dag man kommer så nära så att man kan se vad det är för plan i närheten, speciellt inte i mörker, haha. Landa på ESGG var en höjdare också, det blåser lite i den här stan i dag. 180/25 för en stund sedan...

Uhm, ja... My bad. Men till mitt försvar vill jag säga att det andra planet var lite sen med att lyda mina instruktioner också.

Nemesis:
ESOS Online!"!

conversed:

Tack så mycket. S3-prov i morgon, sen kan jag förhoppningsvis sitta som ESSA_TWR mer än på torsdagar.

Uhm, ja... My bad. Men till mitt försvar vill jag säga att det andra planet var lite sen med att lyda mina instruktioner också.

Aja, ingen fara. Jag hörde ju ordergivningen så jag var lugn, ökade på min climbrate en del när det började likna kollosionskurs för han skulle ju ner och jag på väg upp. 2-300 fot mellanskillnad tror jag det blev. Satt beredd att rycka höger också ifall MD:n inte gjorde sin sväng.  Kul när det händer något, inte så mkt action annars med två fåglar uppe i hela sverige. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page