Ska du sitta ATC/Flyga på IVAO?

<< < (9/116) > >>

Nemesis:
Öppnar ESSA_TWR då=)

jouko:
NATO-gubbarna har landat på ESGG.
Kaptenen - en nybörjare från USA som inte kan dethär med Landvetter - envisades med PETAS2F arr för 21 och det fick han.
Sen blev det lite bekymmer med AP och han var tvungen - en nybörjare som han är - att sysselsätta Göteborg kontroll med vektors.
Det gick mycket bra det med liksom taxi to stand 15! Tack för bra ATC hela vägen! 
/025

Daniel942:
Jag var påväg att koppla upp och köra en flight, men så upptäckte jag att jag inte hade MTL installerat, och sen var det PMDG:n som strulade. Hoppas att det blir lika mycket drag på torsdag!

lingfors:
Göteborg Control är nu stängt för ikväll, tack till alla er som flög. Det här var nog den mest trafikerade sessionen jag haft hittills, mycket roligt. Lite tråkigt att det strulade en hel del för vissa piloter bara, men vad jag har hört lyckades alla ta ner sina flygetyg utan några större personskador.

Jag var påväg att koppla upp och köra en flight, men så upptäckte jag att jag inte hade MTL installerat, och sen var det PMDG:n som strulade. Hoppas att det blir lika mycket drag på torsdag!

ESSA_APP bokat. Bewaaare...

Daniel942:

Göteborg Control är nu stängt för ikväll, tack till alla er som flög. Det här var nog den mest trafikerade sessionen jag haft hittills, mycket roligt. Lite tråkigt att det strulade en hel del för vissa piloter bara, men vad jag har hört lyckades alla ta ner sina flygetyg utan några större personskador.

ESSA_APP bokat. Bewaaare...

Attans!  Får se om jag kommer som ESOS då, eller något..

Navigation

Up one level

Next page

Previous page