Kan inte flyga online

(1/2) > >>

Pantera:
Hej, jag har ett stort problem med FS, och det är att jag inte kan flyga online! Jag skriver in IP-adressen till servern som jag har tänkt att spela på, klickar på "OK", och ingenting händer! Någon som vet problemet och kan hjälpa mig med detta?

/ Johannes

chris93:

Hej, jag har ett stort problem med FS, och det är att jag inte kan flyga online! Jag skriver in IP-adressen till servern som jag har tänkt att spela på, klickar på "OK", och ingenting händer! Någon som vet problemet och kan hjälpa mig med detta?

/ Johannes

Menar du alltså när man flyger online i själva FS och inte IVAO eller VATSIM?

Pantera:

Menar du alltså när man flyger online i själva FS och inte IVAO eller VATSIM?

Jag menar när man flyger online i FS. Ursäkta om detta inte framgick.

Nigge:

Jag menar när man flyger online i FS. Ursäkta om detta inte framgick.

Det framgår ju fortfarande inte 
Men eftersom du skriver sådär så antar jag att du itne vet vad Ivao eller Vatsim är och därför antar jag att du använder något annat sätt att flyga online på...

Vet dock inte hur du löser detta, vet att folk brukar använda Gamespy eller andra klienter för detta, testat det?

Per57:
Johannes.
Fråga: Om du går in på Multiplayer i FS och "Connectar".
Skriver in IP-numret uppe till höger på den server du ska flyga på. Sedan klickar du på
Search, i fältet bredvid för att söka efter den rätta servern. När den är hittad så visas det i den vänstra stora "rutan" ev, namn på den session´en. Sedan klickar du Okej. Prova det om det inte är så du gör redan.

Navigation

Up one level

Next page