BGL problem

(1/2) > >>

Jonas Lindberg:
Hej!
Jag har fått ett problem när jag använder Airport 2.10. Det går inte att göra en .bgl fil! Jag får ett felmeddelande där det står:
Error in macro file C:\TRIAL\HUS_6.API  line 79
  -> LoadBitmap( 0 6 EF 0 0 0 "metal_wall.bmp" )
  -> unknown command
plus 10 till (alla texturer till ett speciellt hus) . Jag kan inte heller ta bort det huset för då får jag samma fel till samma hus ... Skulle verkligen behöva hjälp då sceneryt snart är klart och jag behöver se hur det ser ut i FS...
Tack på förhand!
/Jonas

MarkkuS:
Hej!
Jag använder inte Airport-programmet, men om du inte får någon hjälp här, rekommenderar jag dig: http://www.fsdeveloper.com/forum/forumdisplay.php?f=32

Där finns den absoluta eliten på design av add-ons.

mvh

Jonas Lindberg:
Kan inte hitta något där när jag söker Är det värt att bli medlem där för att bara ställa en fråga?
Tack på förhand!
/Jonas

MarkkuS:
Hej!

Kan inte hitta något där när jag söker Är det värt att bli medlem där för att bara ställa en fråga?

Om du har något intresse för att göra egna add-ons, rekommenderar jag dig verkligen det. Det går ju ganska snabbt.

På det forumet finns personer som kan svaret på din fråga, eller hjälpa till att komma fram till svaret. Jag upplever också att där finns en hjälpsamhet och vänlighet som tyvärr saknas i många andra forum. Det enda problem är man måste försöka uttrycka sig på förståelig engelska, vilket kan ibland vara svårt, när man knappt själv vet vad problemet är! 

mvh

Jonas Lindberg:
Okej, då tar jag nog och blir medlem där ! Tack så mycket för svaret Markku!
/Jonas

Navigation

Up one level

Next page