Uutta konetta hankkimassa

<< < (2/12) > >>

ToniH22:
Itse ainakin suosiolla tuon Gigabyte GA-X38-DQ6 (Intel X38)
emon ostan, selviää helpommalla ja ei tarvitse varmaankaan päivitellä.

Kerosiini:
Joo, kyllä itsekkin tuommoisen hankin, kun ei tuo BIOS:sin päivittely oikee mun homma ole... (Tuntuu jotenkin monimutkikkaalta)
Ainiinjuu, Itsekkin hankkimassa konetta Elokuussa mutta vielä ei ole sen aika ;( Vaikkakin epäilen että ostan silloin samat osat mitä oon nykyäänkin katellut siihen tulevan. (Aikamoinen himo saada se uus kone, tän romun tilalle) Jotain tällästä katoin: Intel Q9450, Nvidia GF 9800 GX2, 4GB RAM, Sitte varmaan tuo emo ja Noctua cooleri ja joku kotelo missä on pari tuuletinta edessä tai takana ja sivussa ikkuna. En usko, että toi kone tosta paljon muuttuu kun nykyään noi vaan pidättelee noita osia kunnes toinen valmistaja laittaa omat myyntiin...

Teme82:
Quote from: Kim Eriksson on 26.01.08, 07:12

Joo, kyllä itsekkin tuommoisen hankin, kun ei tuo BIOS:sin päivittely oikee mun homma ole... (Tuntuu jotenkin monimutkikkaalta)

Melkein kaikilla valmistajilla on olemassa ohjelmat jotka tekevät sen yhdella hiiren klikkauksella. Kannattaa tutustua niihin emon valmistajan sivuilla.

hannu87:
Quote from: Kim Eriksson on 26.01.08, 07:12

...Noctua cooleri...

Jos ei meinaa kellotella niin silloin vähän turha ostos. Minulla on Q6600 ja käytännössä prossun vakiotuuletin pyörii aina n. 800-900 rpm joka on käytännössä äänetön. Tietenkin kotelon ilmanvaihto vaikuttaa tuohon jonkin verran.

Hannu

ToniH22:
Itselläni on tuossa ollut jo kohta 2 vuotta käytössä Thermaltaken Big Typhoon VX. Täydellisesti jäähdyttää ainakin omaa nykyistä prossua ja varmaankin vielä seuraavia.

[ Attachment not found - or removed ]

Navigation

Up one level

Next page

Previous page