Kotiohjaamopäivät 08?
tigert:
Kuulostaa vallan hyvältä
Juhak:
Jos simuja on tulosssa pääkaupunkiseudulta useampia, niin voitaisiin varmaan miettiä "rinkiauton" vuokraamista. Eli joltain vuokraamolta/kuljetusfirmalta auto joka kiertäisi simut kyytiin ja veisi ne Räyskälään?
Jos itse ajattelen mitä kokkaritapaamiselta odotan, niin kyllä pääpaino on muiden rakentajien tapaamisessa ja kokemustan vaihdossa. Jos simuja halutaan esitellä täysin ulkopuolisille pitää aika rajata tarkasti, että simuilla voi päivystää ja esitellä niitä. Viime kevään Model Expo messujen (3 päivää) jälkeen väänsin pari yötä unissani kierrosta yhdellä kädellä Seattlen päällä .
Juha.
mmakela:
Mukavaa että homma etenee. Tulen mielelläni Räyskälään, mutta en voi tota
projektia tuoda. Tuon siis osia siitä ja vaikka kuvia valmistusvaiheesta.
Ehdotan taas sitä kirpputoripöytää, jossa saattaa olla kaikke simuun liittyvää,
potikoita, nuppeja, nappeja, kortteja, softaa yms. Toiskos Jarkko sen "bussikuski"
enonsa piipahtamaan, olis kiva kerrankin turista oikean pilotin kanssa joka palauttaa
vähän "maan pinnalle" 10 egee / päivä on hyvä hinta ja siihen saapi saunan, 1m x
2m läntin mahdolliseen makuupussinukkumiseen , makkarat ja paljon uusia ideoita ja
ehkä jotain kotiinvietävää rojua simuun.
Kait sinne Räyskälään jotain julkista liikennettä menee?
skuosman:
Saan varmaan paikalle myös OIKEITA lentäjiä kertomaan asioista.
Kuljetuksia voidaan sitten lähempänä organisoida. Itse asun Helsingissä ja voimme järjestellä kuljetukset ainakin 10 hengelle.
Räyskälä on hieman syrjässä edes bussireiteistä.
saku
Jalmari:
Miten olisi...
Minua kiinnostaisi erityisesti konkreettinen rakenteluaihe:
Sioc koodaus (AP, Ias, heading, vor yms.)
piirilevyn tekeminen,
muovivalu,
kaivertaminen,
materiaalin käyttö,
internet linkit...
Näistä jos jokin aihe / virtuoosi pitäisi esitelmän niin saattaisi jäädä jotain
ideoita kotiin vietäväksi...
Nythän olisi vielä aika vähän organisoitua, niin ei menisi pelkäksi filosofoinniksi....
ehdotuksia? Vetäjähän tähän tarvitaan...(en minä!)
Navigation