Kaupunkikuvia.

(1/98) > >>

FINLAS:
No niin, kun on olemassa autokuva, luontokuva ja taivaskuva aiheet ja tällä foorumilla kuvaaminen on aika suuressakin roolissa, niin pistetäänpäs tällainen kaupunkikuva aihe pystyyn. Elikkäs tänne voi laittaa jotain mukavia kuvia eri kaupungeista/taajamista ja miksei kunnistakin, jotka ei vaikka sovi muihin ketjuihin. Koitetaan vaikka pysyä Suomen sisällä. 

Aloitetaan nyt laittamalla muutamat kuvat Turusta viime sunnuntailta.

Aurajoen melko loppu osaa. Kuvassa mm. Sigyn, Varvin-tori ja Turku energian piippu.
[ Attachment not found - or removed ]

Suomen Joutsen.

Sitten ollaankin oikeastaan aivan Aurajoen lopulla, jossa sijaitsee tietenkin Turun linna.

Toivottavasti joku muukin innostui tästä aiheesta...ja jos ei innostunut, niin antaa tämän threadin sitten vaan kuivua kokoon.

Pe7e:

Koitetaan vaikka pysyä Suomen sisällä. 

Onko aivan pakko?  Muualta olisi kivoja kuvia mutta ei täältä Suomesta niinkään 

FINLAS:

Onko aivan pakko?  Muualta olisi kivoja kuvia mutta ei täältä Suomesta niinkään 

No eipä sillä nyt minulle niin väliä...toisaalta esim. eikös lomakuvillekkin ole jo joku oma threadi. Pistä vaan mun puolesta. 

Pe7e:

No eipä sillä nyt minulle niin väliä...toisaalta esim. eikös lomakuvillekkin ole jo joku oma threadi. Pistä vaan mun puolesta. 

Niin no joo lomakuvat erikseen, mutta jos laitan tähän vaan jostain kaupungista yhden kuvan niin... Nojoo.. En siis ajatellut mitään uima-allaskuvia laitella tai mitään sellasia.. 

E// Tai noh, itseasiassa eipä mulla juuri muualtakaan hirveesti mitään ole että.. turha kait tähän sitten sotkea mitään.. 

FINLAS:

E// Tai noh, itseasiassa eipä mulla juuri muualtakaan hirveesti mitään ole että.. turha kait tähän sitten sotkea mitään.. 

Ei tämä ketju nyt ole mikään pyhä Graalin malja, että et sä nyt tätä häpäiset/sotket, vaikka olis mitä Playa del Ingles tai Torremolinos kuvia. Laita vaan, jos siltä tuntuu. 

Navigation

Up one level

Next page