Ryhmälentosuunnitelmia

<< < (49/122) > >>

Maakke:
Olisko mikään Suomen sisäinen mitää??  Jos sillai olis et ei mitää pitkää ni mukana olisin.. Alle 1,5h lentoaika kun mulla tuo tietokoneen on rajoittunut vähän johtuen näytönohjaimen ylikuumenemisesta... Mutta jos haluutte vetää jonku kunno legi ni älkää mun takii muuttako mitää kunhan vaa ehdottelin.

/Markus

nordic:

Olisko mikään Suomen sisäinen mitää??  Jos sillai olis et ei mitää pitkää ni mukana olisin.. Alle 1,5h lentoaika kun mulla tuo tietokoneen on rajoittunut vähän johtuen näytönohjaimen ylikuumenemisesta... Mutta jos haluutte vetää jonku kunno legi ni älkää mun takii muuttako mitää kunhan vaa ehdottelin.

/Markus

Hmm mietin jtn. EFHK-EFRO, mutta se vähän nähty väylä jo  . Joten vois vaikka vetää jonkun lyhyen mut edestakaisen eli joku EFHK-EFSI. Tuo seinäjoki semmonen kenttä missä ei ole niin paljon tullut käytyä (varmaan muillakaan). Mulle melkeen ihan sama tollanen lyhyt edestakainen olis kyllä kiva.

Assiini:
Meitsi ei pysty nyt lentämään, olen niin tohkeissani tosta HK:n tekemisestä Ei pysty ei pysty...

nordic:

Meitsi ei pysty nyt lentämään, olen niin tohkeissani tosta HK:n tekemisestä Ei pysty ei pysty...

Ripa cmoon. Ilman sua ei oo ryhmälentoo  . Khyl raksalta pitää taukoa pitää.

Assiini:
Jou

Meinaatteko kaikki vakiryhmälentäjät lähteä vappuna dokaamaan? Itse en ole menossa minnekään muualle kuin korkeintaan virtuaalitaivaalle, joten olisiko mukaan lähtijöitä jollekin mukavalle legille vappuaaton iltana? Uutena vuotena käytiin Princess Julianalla ja jotain vähintään yhtä eksoottista olisi taas luvassa

Ripa

Navigation

Up one level

Next page

Previous page