Ryhmälentosuunnitelmia

<< < (61/122) > >>

Assiini:

Itse en keksiviikkona pääse mutta mutta, sitten ajattelin tuohon eurooppa tourneelle sellasta että se on joku tietty päivä viikosta milloin se lennettään ja lähtö aina samaan aikaan, näin voisimme myös tiedottaa muille EU divisioonille tästä.

Idea on hyvä mutta itse pidäyttäydyn ainakin kyseisen tourneen suunnittelusta enkä toivo, että kyseisen tournee toteutetaan tällä tähän asti jatkuneella "Ryhmälento"-statuksella. Voisit melkein tehdä kyseiselle idealle oman puunsa jossa sitä aletaan toteuttaa. Ryhmälennoilla ollaan monesti lennetty tiettyihin eventteihin tms. häppeningeihin, joten tästä syystä ajankohta- tai paikkasidonnaisuus ei oikein natsaa

Mutta kuten sanottu, kannatan ideaa Projektin suunnittelu kuulostaa suurehkolta mutta eipä moista ole ennen Suomen porukalla järjestetty. Muilla IVAO:n Euroopan mailla vastaava käsitykseni mukaan on.. Joten ei muuta kuin X-määrä kenttiä (ei liikaa!!) ja sen jälkeen aikataulun pariin. Suomen henkilökunta tietää asiasta enemmän kuin meikäläinen, joten heidän kommentteja odotellessa.

MikaelT:

Juu no tämä on tällainen semi-inside läppä, josta löytyy enemmän juttua tämän topicin alusta

Mutta toki ennen tota keretään lennellä vielä monia kertoja.. Tämän keskiviikon jälkeisen flaikkarin määränpää tulee olemaan jossain ruuhkaisemmassa paikassa, joten ei muuta kuin kaikki mukaan hankkimaan keskiviikkona kokemusta Ja edelleen muistutuksena kaikille, että tänne saa ja pitääkin kaikkien muidenkin ehdotella yhteisiä lentotapahtumia kuten alunperin oli tarkoituskin. Nyt tästä on tullut vähän tällainen meikäläisen jutska mutta se ei haittaa, sitä en tarkoita, kivaahan tämä on kuten harrastusten pitääkin olla. Eräät lentävät lähes joka ilta niin ei muuta kuin tänne huikkaamaan suunnitelmista. Tällä vältetään sisäpiirit ja IVAO-finlandin porukasta tulee tiiviimpi ja ihmiset oppii tuntemaan toisensa. Itselläni on tarkoitus järjestellä ryhmälentoja pitkin talvea muutaman kerran kuukaudessa mutta sen ohella kaikki häppeningit ovat tervetulleita.

Aamen! 

Assiini:
Noniin, äidin pikku piparivarkaat Tänään nokka kohti Osloa, joten kaikki kynnelle kykenevät Helsinki-Vantaalle kello 20:00 Suomen aikaa!!

juhis:
Noniin, tämä lento päättyi minun osalta reilun tunnin lennon jälkeen FSX:n out of memory erroriin. Olis pitäny uskoa ja lentää sillä tutummalla ja turvallisemmalla fs2004llä... Mutta kiitoksia pojille, oli mukavaa siihen asti. Millonkas muuten seuraava rymälento järjestetään?

OttoPOI:
Kiitoksia tosiaan Ristolle tällaisen järjestelystä ja turinaseurasta pinnoilla  Itse liityin laivastoon Arlandasta SK1483:na, ja hyvin ajelimme peräkanaa kohti SUMAKkia Riston kanssa. Oslossa oli hyvin johtoa ja centteri antoi hyvät vektorit 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page