Ryhmälentosuunnitelmia

<< < (13/122) > >>

Assiini:

Ai että fiilis välittyy hyvin kuvista! Sitten joskus kun minäkin uskallan verkkoon...

Mukaan vaan jos koneet pysyy hanskassa. Ei noita verkkoja kannata pelätä Eilenkin oli vatsan pohjassa mukava kutina kun välillä sai ohjeita Italiaksi ja välillä Englanniksi mutta kun rauhassa toimii niin hyvin menee

Assiini:
Heips!

"Neljä yötä jouluun on, laskin aivan itse"-"Urpo laskit väärin, joulu menii jo"

Elikkä pukin tuloon muutama päivä mutta ajattelin josko vielä kimpassa ennen joulua lennettäisiin.. Flaikkareiden suhteen on aika hiljaista joka puolella ja ajattelin, jos tällä kertaa lennettäisiin ihan koti Suomessa. Elikkä väli EFRO-EFHK ja ajankohta olisi tuleva sunnuntai eli aaton aatto, 23.12.2007 ja kello 20.00 local olisi jälleen aika. Tällä kertaa vannon kautta kiven ja kannon, että en ota varaslähtöä

Mikäli muutama ystävällinen lennonjohtaja tulisi paikalle niin voitaisiin saada kunnon iltamat pystyyn. Itselläni ei vielä sunnuntaina sen suurempaa mutta maanantai kun Suomen Turkkusesta julistetaan joulurauha niin ko. päivä on meikäläiselle verkkolentorauhakin

Kommentteja, mielipiteitä? Oletteko koneen ääressä ja onko kiinnostusta? Ajattelin, että kotimainen legi sopisi kokemattomillekin koska LJ-palveluita saa paniikin iskiessä kotimaisellakin kielellä..

Risto

P.s Onko aattona kotimainen flaikkari kuten ilmoitetaan ja onko kokemusta onko aattona lentäjiä? Ajattelin vaan jos sen olisi siirtänyt nyt sunnuntaille ?

nordic:
Itte oon mukana partasen plaanissa. Meitä on siis jo kaksi kammottavaksi! 

PS. Mukavasti sulla vauhtia tossa sun kuvassa (M0.84)! 

Arnoldi:
Mukana jollain tavalla...

Assiini:

PS. Mukavasti sulla vauhtia tossa sun kuvassa (M0.84)! 

Jep, piti saada Lahdenperä kiinni ton mun paneelihässäkän jlk. 0.79M tais lukea plaanissa.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page