Maksullista maisemalisäosaa FSX:ään?

(1/5) > >>

mkujanpaa:
Olen aina välillä katsellut näitä tarjolla olevia lisureita ja kyselenkin vähän kokemuksia Ground Environment X:stä ja Ultimate Terrain X:stä. Molemmat näyttää kyllä hyviltä kun noita myyntikuvia katsoo, mutta onko näillä tuotteilla loppupeleissä suuria eroja? GEX-paketissa saa Usan ja Kanadan, mutta UTX on jaettu kahteen eri pakettiin ja molemmat erikseen/yksin ostettuna maksavat enemmän kuin GEX. Saako lisärahalla näyttävämmät ja sujuvasti pyörivät maisemat vai saako pienemmällä investoinnilla enemmän vähemmällä? Haen siis komeita ja hyvin pyöriviä maisemia Flight Environmentin rinnalle.

-Mika

zetair:
Melko vanha on tämä kysymys johon ei ole vastauksiakaan, mutta lainataan tätä.

Konetta olen uusimassa ja haluaisin mielipiteitä lisäosista. Orbx base tai vector + LC Europe tulisi aivan liian kalliiksi, GEX Europea olen katsellut. Lähinnä haluaisin Euroopan näyttävän Euroopalta siten että kaupungit kylät ym. olisivat paikoillaan ja maatextuurit näyttäviä. Valikoimaa tuntuu riittävän joten apuja tarvitsisin valintaan. Pitäisi varmaan hankkia myös lisäosa joka tekee ympäristöstäkin (taivas, vedet ym.) realistisemman näköisiä. Olen kahlaillut foorumia läpi mutten ole löytänyt sellaista keskustelua aiheesta josta voisi vinkkejä saada. Jos joku muistaa sellaisen, niin tänne vaan linkkejä.

Suosituksia hankinnoiksi olisi mukavaa saada! Kiitos jo etukäteen.

T: Mika

jaksu98:

Melko vanha on tämä kysymys johon ei ole vastauksiakaan, mutta lainataan tätä.

Konetta olen uusimassa ja haluaisin mielipiteitä lisäosista. Orbx base tai vector + LC Europe tulisi aivan liian kalliiksi, GEX Europea olen katsellut. Lähinnä haluaisin Euroopan näyttävän Euroopalta siten että kaupungit kylät ym. olisivat paikoillaan ja maatextuurit näyttäviä. Valikoimaa tuntuu riittävän joten apuja tarvitsisin valintaan. Pitäisi varmaan hankkia myös lisäosa joka tekee ympäristöstäkin (taivas, vedet ym.) realistisemman näköisiä. Olen kahlaillut foorumia läpi mutten ole löytänyt sellaista keskustelua aiheesta josta voisi vinkkejä saada. Jos joku muistaa sellaisen, niin tänne vaan linkkejä.

Suosituksia hankinnoiksi olisi mukavaa saada! Kiitos jo etukäteen.

T: Mika

Minulla on pelkkä FTX Global ja on kyllä ollut joka sentin arvoinen

Joona:
Ehdottomasti FTX Global + REX4 Texture Direct. Kannattaa odotella joulualetta (kerroit toisessa ketjussa olevasi pienituloinen). Uskon, että noita varmasti saa taas puoleen hintaan. Oikea hinta taitaa yhteensä olla lähemmäs sata euroa (dollaria) muistaakseni eli säästö on merkittävä

pho201:

Ehdottomasti FTX Global + REX4 Texture Direct. Kannattaa odotella joulualetta (kerroit toisessa ketjussa olevasi pienituloinen). Uskon, että noita varmasti saa taas puoleen hintaan. Oikea hinta taitaa yhteensä olla lähemmäs sata euroa (dollaria) muistaakseni eli säästö on merkittävä

Pitääkös noista Orbx:in tuotteista ostaa eri versiot FSX:lle ja P3D:lle vai käykö sama molempiin? Joo, olen laiska tarkistamaan, mutta sinähän tuon asian jo tiedät, joten miksi vaivautua. Ei viitsisi turhaan hommata kahta eri versiota (mistään), jos vaikka tulisi vaihdettua simua. PMDG:n tuotteet lienee kuitenkin pakko ostaa toiseen kertaan, jos vaihtaa FSX:stä P3D:hen? Muistelen lukeneeni jostain.

Pekka

Navigation

Up one level

Next page