Mnjaaaha! Näyttää ne jarrunarut olevan lujassa teillä toisillakin ja vielä kokeneimmilla ja nuoremmilla, mitä minä olen. Olen tässä silloin töllöin aina välillä vilkuillut tämän aiheen palstalle, että kuinkas se oikein onnistuu ja kuka ne saaa milläkin konstilla toimimaan. Ei mitään 99,99%.sella varmuudella ja VAIVATTA toimivaa. set by set asennus kaavaa ole näkynyt. Jos vielä joutuu siitä FSUIPC freeware filestä vielä asennuksen jälkeen maksamaan, niin laskeudun edelleenkin ilman koukkua.
M.V.H: Esa "Emeritus Tribolog"
HPE-120sc. Intel(R) Core(TM) i7 CPU 860@2.80GHz. 2048MB DDR-SDRAM(1333MHz) x3=600BG
Niin kaikkea ei aina voi saada toimimaan halutulla tavalla. Itse en ole hirveästi antanut latistaa tällaisten pienten ongelmien simuiluhenkeä. Minulle itselleni ainakin juuri tällaiset erilaisten osien yms asentaminen ja niiden kanssa välillä pohtiminen tuo omalla tavalla uutta ja samalla haastetta simuharrastukseen.
Voisi ehkä joskus kokeilla uutta konetta ja nuita edellä mainittuja juttuja mutta ensin pitäis saaha uus tietokone alle. Se tuskin tulee tapahtumaan muutamaan vuoteen. Kiitos kun hukkasitte aikaanne minuun
Voisi ehkä joskus kokeilla uutta konetta ja nuita edellä mainittuja juttuja mutta ensin pitäis saaha uus tietokone alle. Se tuskin tulee tapahtumaan muutamaan vuoteen. Kiitos kun hukkasitte aikaanne minuun
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, että minkäslaiset tehot nykyisessä koneessa ?