FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
11.12.18, 00:07

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Jarruvaijerit tulee mutta ei toimi
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 [2] Reply Print
Author Topic: Jarruvaijerit tulee mutta ei toimi  (Read 1610 times)
Esa Sulanko

Date Registered: 28.06.05

Re: Jarruvaijerit tulee mutta ei toimi
« Reply #20 on: 13.02.08, 19:32 »

Mnjaaaha!
Näyttää ne jarrunarut olevan lujassa teillä toisillakin ja vielä kokeneimmilla ja nuoremmilla, mitä minä olen.
Olen tässä silloin töllöin aina välillä vilkuillut tämän aiheen palstalle, että kuinkas se oikein onnistuu ja kuka ne saaa milläkin konstilla toimimaan.
Ei mitään 99,99%.sella varmuudella ja VAIVATTA toimivaa. set by set asennus kaavaa ole näkynyt.
Jos vielä joutuu siitä FSUIPC freeware filestä vielä asennuksen jälkeen maksamaan, niin laskeudun edelleenkin ilman koukkua.

M.V.H:                       
Esa    "Emeritus Tribolog"                      

HPE-120sc. Intel(R) Core(TM) i7 CPU 860@2.80GHz. 2048MB DDR-SDRAM(1333MHz) x3=600BG
Niklas Kivinen

Date Registered: 12.10.06

« Reply #21 on: 13.02.08, 20:09 »

Niin kaikkea ei aina voi saada toimimaan halutulla tavalla. Itse en ole hirveästi antanut latistaa tällaisten pienten ongelmien  simuiluhenkeä. Minulle itselleni ainakin juuri
tällaiset erilaisten osien yms asentaminen ja niiden kanssa välillä pohtiminen tuo omalla tavalla uutta ja samalla haastetta simuharrastukseen. thmbup

Niklas.K -Finland Kanta-Häme
Tuomas Tuppurainen

Date Registered: 06.01.08

« Reply #22 on: 14.02.08, 12:53 »

Voisi ehkä joskus kokeilla uutta konetta ja nuita edellä mainittuja juttuja mutta ensin pitäis saaha uus tietokone alle. Se tuskin tulee tapahtumaan muutamaan vuoteen. Kiitos kun hukkasitte aikaanne minuun Smiley
Juho Pyhäjärvi

Date Registered: 12.08.07

« Reply #23 on: 14.02.08, 17:20 »

Voisi ehkä joskus kokeilla uutta konetta ja nuita edellä mainittuja juttuja mutta ensin pitäis saaha uus tietokone alle. Se tuskin tulee tapahtumaan muutamaan vuoteen. Kiitos kun hukkasitte aikaanne minuun Smiley
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, että minkäslaiset tehot nykyisessä koneessa ?

Pages: 1 [2] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1