Firefoxista kaikki kadonnut?

<< < (3/5) > >>

jankke:
Ei siihen suurta epäonnistumista tarvita.
Firefox aikoinaan jäi jumiin (ei vastannut) jonka jälkeen mm.bookmarkit hukassa.
Ohjelmien asentaminen saattoi Mozillassa (selain pois päältä) aiheuttaa bookmarkkien, salasanojen yms. hukkumisen. 

http://kb.mozillazine.org/Lost_bookmarks

mazze:
Quote from: Jukka Siirilä on 13.02.08, 04:53

Toi on ihan normaalia Firefoxissa. Joskus kokeilin softaa puolen vuoden ajan ja kun oli kirjanmerkit hävinny kolmatta kertaa ilman syytä, niin lähti mäkeen koko softa.

Muistaakseni tilanne on vielä pelastettavissa. Google löytää ohjeet kyllä, en niitä enää muista.

Muistatko mitä teit firefoxilla? Olen käyttänyt Firefoxia ykkösversiosta lähtien enkä ole kertaakaan hävittänyt bookmarkkejani tai muutakaan dataa. (Vaikka välillä toivonkin, että useamman megan bookmarks.html katoaisikin bittitaivaaseen )

repa50:
Quote from: Mats Rauhala on 10.05.08, 10:00

Muistatko mitä teit firefoxilla? Olen käyttänyt Firefoxia ykkösversiosta lähtien enkä ole kertaakaan hävittänyt bookmarkkejani tai muutakaan dataa. (Vaikka välillä toivonkin, että useamman megan bookmarks.html katoaisikin bittitaivaaseen )

Minullakaan ei ole koskaan ollut ongelmia tuliketun kanssa ja olen käyttänyt noin 3 vuotta 3 koneella.

sohvimus:
Joo, minullakaan ei ole bookmarkit koskaan kadonneet FireFoxista, vaikka joskus on selain jäänyt jumiinkin.

zetair:
Mulla katoaa bookmarkit kiusallisen usein. Tosin tämä tapahtuu kyllä useimmiten silloin kun lapset ovat olleet koneella. Pelaavat nettipelejä, ja usein kun menen koneelle, kertoo se että edellinen istunto on keskeytynyt yllättäen. Pojat kertovat ettei näin ole käynyt?

T: Mika

Navigation

Up one level

Next page

Previous page