Firefoxista kaikki kadonnut?
noplamodo:
Quote from: Mika Virolainen on 14.05.08, 12:23
Mulla katoaa bookmarkit kiusallisen usein. Tosin tämä tapahtuu kyllä useimmiten silloin kun lapset ovat olleet koneella. Pelaavat nettipelejä, ja usein kun menen koneelle, kertoo se että edellinen istunto on keskeytynyt yllättäen. Pojat kertovat ettei näin ole käynyt?
T: Mika
Ehkä pojat pelkää sinua kuollakseen, ja huijaavat...
Starchild:
Quote from: Mika Virolainen on 14.05.08, 12:23
Mulla katoaa bookmarkit kiusallisen usein. Tosin tämä tapahtuu kyllä useimmiten silloin kun lapset ovat olleet koneella. Pelaavat nettipelejä, ja usein kun menen koneelle, kertoo se että edellinen istunto on keskeytynyt yllättäen. Pojat kertovat ettei näin ole käynyt?
Mulla oli sama ongelma vanhalla koneella. Aina ku istunto keskeyty nii kaikki katos. Silloin oppi ottaa niitä varmuuskopioita.
juksii:
Quote from: Mats Rauhala on 10.05.08, 10:00
Muistatko mitä teit firefoxilla? Olen käyttänyt Firefoxia ykkösversiosta lähtien enkä ole kertaakaan hävittänyt bookmarkkejani tai muutakaan dataa. (Vaikka välillä toivonkin, että useamman megan bookmarks.html katoaisikin bittitaivaaseen )
Muistikuvat ovat hieman hataria. Yhdellä kerralla firefoxi kaatui ja kahdella muulla kerralla kadotti ihan muuten vaan. En ainakaan mielestäni tehnyt mitään sen ihmeellisempää kuin muillakaan selaimilla.
sami:
Kadonnut täältäkin sillointällöin. Onneksi firefox tekee itse backupit noista.
zetair:
Quote from: Sami Puro on 14.05.08, 15:52
Kadonnut täältäkin sillointällöin. Onneksi firefox tekee itse backupit noista.
Jotka palautetaan miten?. Aiemmin kuvailtu ohje ketjussa ei tuonut mitään takaisin?
Edit, siis tämä ei tuottanut tulosta:
Quote from: Jukka Övermark on 12.02.08, 17:01
Firefox tallentaa kirjanmerkit, asetukset ja ym. profiili kansioihin, jotka löytyvät -> C:\Documents and Settings\[käyttäjänimi]\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles. Todennäköisesti Firefox on luonut uuden profiilin, mutta edellinen pitäisi löytyä samasta kansiosta. Poista se uusi tai korvaa uuden profiilikansion tiedostot niillä edellisillä.
Tai. Voit kokeilla käynnistysvalikon Suorita toiminnalla komentoa: firefox.exe -profilemanager jos sieltä löytyy edellinen profiili niin valitse se.
Navigation