FSX:n karttasoftaa ?
Jukkis:
Minä käytän noita GPS signaalilla toimivia karttasoftia, tosin kakkoskoneella. Yhdysvalloissa lentäessä useimmiten APIC on käytössä ja muualla päin maailmaa tuo GPS TrackMaker, joka avaa lisäksi rinnakkaisikkunaan Google Earthin. Siinä on sitten lisurina lentoreittejä, navaideja ja kiitotiet. FSX:n GPS-lähettimen tein itse, kun en sellaista netistä löytänyt.
[ Attachment not found - or removed ]
http://www.fsnordic.net/discussion/index.php/topic,74988.0.html
jjjarvi:
Quote from: Jani Salo on 14.02.08, 13:59
moi
Olen tässä säätänyt ja viilannut FSX:ä muutaman viikon. Laitoin eluxe version lisäksi sisään Accelerationin ja oman AI-liikenne setin. Jani
Moro Jani mitä softaa olet käyttänyt FSX:ssä oman paketin rakentamisen, toimiiko Lee Swordy TTTools myös FSX:n kanssa?? Vai oletko sellaisenaan asentanut FS9:SSÄ käyttämäsi AI liikenteen ja vain heittänyt traffig .bgl:n tuonne FSX ao kansioon?
Itse olen asentanut WOAIn paketit mutta monta sieltä puuttuu vielä paljon isompiankin yhtiöitä lisäksi itse poistin kokonaan defuliikenteen FSX:stä siinä mukana meni GA liikenne;nyt tekisi mieli saada pienkoneita liikkeele, pienet kentät autioita!!
Ajattelin PAI:N GA -liikenteen asentamista niin että vanhasta simusta otan back upin liikenteestä ja asennan puhtaan GA liikenteen ei mitään muuta ja heitän tuon traffic Bgl sitten FSX:ään. Varmaan toimii mutta ainoa ongelma on nuo PAIN käyttämät koneet ovat hirmuisia framesyöppöjä...
Vai tiedätkö mistä saisi GA liikennettä muulla konstilla uudemmilla konemodeleilla??
Jukka
FIN1979:
Quote from: Jukka Joutsijärvi on 17.02.08, 11:04
Moro Jani mitä softaa olet käyttänyt FSX:ssä oman paketin rakentamisen, toimiiko Lee Swordy TTTools myös FSX:n kanssa?? Vai oletko sellaisenaan asentanut FS9:SSÄ käyttämäsi AI liikenteen ja vain heittänyt traffig .bgl:n tuonne FSX ao kansioon?
Itse olen asentanut WOAIn paketit mutta montta sieltä puuttuu vielä paljon isompiankin yhtiöitä lisäksi itse poistin kokonaan defuliikenteen FSX:stä siinä mukana meni GA liikenne;nyt tekisi mieli saada pienkoneita liikkeele, pienet kentät autioita!!
Ajattelin PAI:N GA -liikenteen asentamista niin että vanhasta simusta otan back upin liikenteestä ja asennan puhtaan GA liikenteen ei mitään muuta ja heitän tuon traffic Bgl sitten FSX:ään. Varmaan toimii mutta ainoa ongelma on nuo PAIN käyttämät koneet ovat hirmuisia framesyöppöjä...
Vai tiedätkö mistä saisi GA liikennettä muulla konstilla uudemmilla konemodeleilla??
Jukka
Ttools toimi ihan hyvin FSX. Siinä pitää vaan määrittää kansiot missä FSX sijaitsee ja missä Traffic tiedostot ovat. GA-liikennettä ei oikein muuten saa kuin hankkimalla jonkin kaupallisen lisäosan tai asentamalla itse.
Poistin FSX.n koneelta kun meni hermot. Nyt asennan uudestaan FS2004:n kun se on viime aikoina koko ajan herjannut fe.dll:stä. Onneksi otin AI-liikenteen talteen. Sitten voi asennella maisemia ja koneita aina sitä mukaan kun lentää tiettyjä reittejä.
Jani
Welmu:
Quote from: Rolf Niemi on 15.02.08, 19:12
http://www.fscommander.com/
Mihin formaatteihin tästä pystyy tallettamaan flightplanin? LDS767? F1 ATR?
FSNavigatorissa muuten näyttäisi olevan lappu luukulla, vaikka sellaisiakin huhuja olen
nähnyt, että version 5 pitäisi olla tulossa.
- Ville -
ametlib:
[ Attachment not found - or removed ]
Navigation