FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
21.10.18, 18:28

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  FRAPS kaataa fs2004-simun
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: FRAPS kaataa fs2004-simun  (Read 307 times)
Pekka Holopainen

Date Registered: 14.12.05

FRAPS kaataa fs2004-simun
« on: 17.02.08, 19:10 »

Sarjamme ihmeellisiä kummallisuuksia jatkuu...

Yritin fräpsiä videoita fs2004:stä ja havaitsin, että FRAPSiin assosioitua pikanäppäintä painettaessa simu kaatuu ja vie koko käyttiksen mennessään (jos lentokone on käynnissä, kuulokkeista kuuluu sellainen pärinää tai jonkinlaista surausta muistuttava ääni). Kyseinen nauhoitusohjelma on vuorenvarmasti toiminut aiemmin. Minulla on vieläkin näitä flight simuaattorissa otettuja videoleikkeitä tallessa.

Mitähän minä olen simuun sellaista lisännyt, joka ei tule toimeen FRAPSin kanssa? Pikanäppäimestä se ei ole kiinni, sillä vaihdoin sitä monta kertaa aina samalla tuloksella. Frapsin versio on 2.8.0 (build 6345)

Pekka

Edit: Tavanomainen kuvankaappaus toimii ihan normaalisti. Videoita Frapsillä vain ei nyt fs2004:sta pysty ottamaan.

« Last Edit: 17.02.08, 19:26 by Pekka Holopainen »

"Olen eri mieltä kanssasi, mutta taistelen loppuun asti oikeudestasi olla toista mieltä" - Voltaire
Pekka Holopainen

Re: FRAPS kaataa fs2004-simun
« Reply #1 on: 17.02.08, 20:29 »

Lisävalaistusta ongelmaan. Disabloin äänet nauhoituksesta ja kas nyt nauhoitus toimi jälleen. Minulla on äänipiiri emolla (Intel) ja ihan tämän saman kanssa äänienkin nauhoittaminen on onnistunut ennen. Äänien kanssa on jotain muutakin kummallista. En nimittäin enää saa niiden kiihdytystä pois päältä en niin millään. Onko mahdollista, että äänipiiri olisi vioittunut. Hain ja asensin uusimmat ajuritkin, mutta sillä ei ollut mitään vaikutusta kumpaankaan asiaan. Äänien nauhoittaminen videoon Frapsillä simussa ei onnistu.

Pekka

"Olen eri mieltä kanssasi, mutta taistelen loppuun asti oikeudestasi olla toista mieltä" - Voltaire
woordi
Former member
« Reply #2 on: 17.02.08, 20:43 »

Mitä on frapsin valikoissa, Sound device ja sound input kohdalla? Oletko kokeillut ilman Record sound valintaa?
Pekka Holopainen

« Reply #3 on: 18.02.08, 11:43 »

Mitä on frapsin valikoissa, Sound device ja sound input kohdalla? Oletko kokeillut ilman Record sound valintaa?

Niiden kohdalla ovat ne samat asiat, jotka siellä olivat silloinkin, kun kaikki vielä toimi.

Juurihan kerroin, että ilman Record sound-valintaa kaikki toimii kuten pitääkin.

Näyttäisi siis siltä, että äänipiiri on tämän ongelman takana. Sitä vain en ymmärrä miten se on voinut itsestään vioittua. En ole tehnyt muita muutoksia koneeseen kuin vaihdoin kovalevyn syksyllä suurempaan. Siinä yhteydessä tosin jouduin asentamaan kaiken uudelleen - myös äänipiirin ajurit. Äänissä en sinänsä ole huomannut mitään ongelmia. Äänet kuuluvat kaikissa ohjelmissa normaalisti. Kaksi asiaa vain ei ole kuten aiemmin. Äänen kiihdytystä ei enää saa pois päältä ja nyt tämä havaittu ongelma Frapsin kanssa.

Pekka

Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1