Preview: Wilco/FT Airbus Series Vol.1 - Finnair A319/A320/A321 Repaint FS9

(1/6) > >>

Mixual:
Päivää!

Tässä kun aikaa löytyi hiihtolomalla, väsäsin paintit ko. Airbus sarjalle. Mielestäni jo olemassa olevat paintit eivät ole kovin laadukkaita? Paintkit oli erittäin haastava ja erittäin epälooginen... Itse paintkissä löytyy muutamia bugeja kuten mm. koneen päällä olevissa antenneissa kirkkaita valkoisia alueita yöllä ja moottorin etualareunassa on sinistä, jota en millään saa pois. Ajattelin laittaa ensin kuvia ja saada mielipiteitä, että kannattaako minun laittaa paintit jakoon tiedostokirjastoon?  Olen muokannut muitakin tekstuureita, kuin mitä paintkitissä tuli. Joten en tiedä saako niitä muokata ja laittaa julkiseen jakoon?

Muutamia ominaisuuksia:

- Päivätekstuurit 32bittisiä ja yötekstuurit DXT3.
- Ikkunat pitäisi vastata IRL ja yötekstuurit ja alphat muutettu vastaamaan muutettuja ikkunoita.
- Väreissä käytetty Finnairin normeja.
- Siiven alapuolella rekkari (yleensä ei Wilcon painteissa?)
- Siipiin lisätty varauloskäynti merkinnät.
- Peräsimen yötekstuurin "logo-valoa" muutettu vähän himmeämmäksi.

A319 OH-LVF

[ Attachment not found - or removed ]

A320 OH-LXM

A321 OH-LZE

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita! 

T: Miikka

pilot0706:
Huh, todella hyvän näköistä! Wilcon/FT:n dösäsarjalle olemassaolevista painteista A320 on tällähetkellä kunnollinen, A321 on hanurista ja A319:sta ei olekkaan toistaiseksi. Eli pistä vaan jakoon!

Pona:
Ehdottomasti jakoon vaan! Itellä tulee ainakin käyttöön, kun ton Bussin eilen ostin.

//P.L

Assiini:
Mites toimivuus FSX:ssä? Mutta hienolta näyttää, jakoon vaan

Mixual:

Mites toimivuus FSX:ssä?

FSX toimivuus ei ole vielä testattu, voi olla että vaatii muutoksia tekstuureihin. Testattu vain FS9 ja Wilco/FT SP3b:llä toistaiseksi.

T: Miikka

Navigation

Up one level

Next page