Ilmoita valvojille nappi

<< < (2/2)

sami:
Joo, tuota saa ja pitää käyttää.

ilkkapo:
Quote from: Mikko Maliniemi on 22.02.08, 17:47

Kyllä minä laskisin sellaiseksi myös huonot otsikot...

Tarkemmin kun ajattelee, niin näinhän se on. Jos kirjoittaja on laittanut esim. otsikon "ON SE HITTO IHMEÖHMAN JUTTU!" eikä tajua sitä itse korjata, niin tuollaisesta kyllä voi ilmoittaa moderaattorille. Näin kärjistettynä siis edellinen..

Assiini:
Quote from: Mikko Maliniemi on 22.02.08, 17:47

VÄÄRÄ NUMERO!!  Noin tapasi pappa-vainaa vastata puhelimeen aina silloin tällöin piruillakseen. Yleensä meni aika hiljaiseksi toisessa päässä, ellei ollut joku tuttu 

Hehe

Nicket:
Selvä homma. Olen minä sitä aina silloin tällöin käyttänytkin, mutta sainpahann asian ainakin varmistetuksi nyt 

Esa:
Niin, mehän ei suinkaan lueta kaikkia viestejä, mitä tänne kirjoitetaan. Tuolla ilmoitusnapilla huomiomme voi suunnata sinne, missä mahdollista korjaamisen, neuvomisen tai puuttumisen tarvetta on. Ei sen käytöstä vielä koskaan olla suututtu, vaikka olisikin katsottu tarpeettomaksi tehdä mitään juuri kyseiselle tapaukselle. Foorumin laadun ylläpitämiseksihän moderointia tehdään, ja kyllä siihen kuuluu niin kunnollinen otsikointi kuin oikea aluekin. Myös kuvia sisältävät tai muuten ylipitkät lainaukset, aiheen ulkopuoliset tai asiaa sisältämättömät viestit, virheelliset linkit tms. ovat hyviä syitä huikata meille, varsinaista puuttumista vaativien tapausten, kuten huonon käytöksen tai tekijänoikeusrikkomusten lisäksi.

Navigation

Up one level

Previous page