Heavy Weather-kuvia

<< < (5/49) > >>

Lauri:
Tässä pari melko sumuista shottia Helsingistä syksyltä 

[ attachment removed ]

Laskun jälkeen näkyvyys huononi entisestään, pahimmillaan näki noin koneenmitan eteenpäin. Activesky käytössä.
[ attachment removed ]

Osguu:
Dubaissa oli kiva sää. Tuuli suoraan sivulta 35knots ja ukkosta, sadetta ja huono näkyvyys. Ja tiedän että tuollaisella tuulella ei saisi oikeasti laskeutua. vai saako?
Sään säädin simun omalla säällä. Normaalisti käytössä activesky

[ attachment removed ]

Pientä sivutuuli harjoittelua
[ attachment removed ]

Pe7e:
Quote

Pientä sivutuuli harjoittelua

Ei tainnut ihan putkeen mennä

Quote

Ja tiedän että tuollaisella tuulella ei saisi oikeasti laskeutua. vai saako?
En tiedä mutta ainakin Madeiralla on niin että kun tuuli on yli 25kts niin pitää divertata. Muuten taitaa mennä niin että koneen speksien mukaan? Koneillahan on ne tietyt rajat että millaset tuulet saa olla laskussa.. esim max 10kts tailwind ja sivulta 30kts jne.. 

Viisaammat korjatkoon..

Pe7e:
Quote

Ja nimenomaan sivutuuliKOMPONENTTI ja myötätuulikomponentti.

Jeps, tarkistin asian ainakin 757/767:n osalta.

Quote

NORMAL WIND LIMITS

Max demonstrated X-wind T/O and land

757: 30kts
767-200: 29kts
767-300: 33kts

Ja myötätuuli tosiaan se 10kts.

En noista isoista busseista sitten tiedä 

OttoPOI:
A340-600 suurin kokeiltu sivutuulikomponentti 37 solmua, mutta kyllä tuota hitusen kovemmassakin komponentissa pystyy laskeutumaan 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page