FTX (Full Terrain eXperience)?

(1/6) > >>

peikonen:
Onko kukaan harkinnut FTX (Full Terrain eXperience) hankkimista? Ainakin betakuvien perusteella tiedossa on aikamoista visuaalista ilotulitusta down under...Ensimmäisen alueen julkaisupäiväksi AVSIM forumilla annettu 5.3.2008. Useat, jos eivät kaikki, kuvat ovat aivan käsittämättömän upeita.

ToniH22:
Ja vielä FS9:lle, niin avot. Saas nähdä onko GE2006pro:sta enää mulle hyötyä

Kerosiini:
UUH! Onneksi itseltä löytyy FSX, ja elokuussa uusi kone niin naminami! Onneksi voi sitte pitää kaikki sliderit max asetuksissa. (mulle riittää 20-30 fps) Tietoa vielä mitä alueita toi kattaa? (vissiin ainakin ameriikan ja ymmärtääkseni Australian)

Edit: Ah, nyt kun tarkemmin luki, niin on eri region paketteja (kuten UTX jne...)

Mr.Widowmaker^:
Quote from: Kim Eriksson on 27.02.08, 12:02

UUH! Onneksi itseltä löytyy FSX, ja elokuussa uusi kone niin naminami! Onneksi voi sitte pitää kaikki sliderit max asetuksissa. (mulle riittää 20-30 fps) Tietoa vielä mitä alueita toi kattaa? (vissiin ainakin ameriikan ja ymmärtääkseni Australian)

Edit: Ah, nyt kun tarkemmin luki, niin on eri region paketteja (kuten UTX jne...)

Näyttää aika upealta, määkin hankin uuden koneen kesän aikana, niin kyllä sit toi tulee hankittavaksi! Mun nykysellä koneella pyörii FS2004 just ja just, joten täytyy pitää asetuksii melkein nollassa. Sitten kun ton uuden koneen hankin niin luulisin huomaavani eron grafiikoissa

jsandhol:
Hankittu on ja ei kaduta . Ohessa muutama kuva malliksi, en laittanut kuvankaappauspalstalle kun ei näissä ole mitään tarinaa. Kunhan demoavat tekniikkaa. Kuvat ovat tutoriaalilennolta.

Navigation

Up one level

Next page