FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
19.09.19, 09:19

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti)
| | |-+  Euroviisukeskustelua 2008 (ennen: Suomen Euroviisuedustaja)
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 5 6 [7] Reply Print
Author Topic: Euroviisukeskustelua 2008 (ennen: Suomen Euroviisuedustaja)  (Read 14781 times)
Henkka
Former member
Re: Euroviisukeskustelua 2008 (ennen: Suomen Euroviisuedustaja)
« Reply #120 on: 25.05.08, 07:40 »

Lordin myötä itse toivoin Euroviisujen hieman raikastuvan. Katin kontit! Samaa pippelijatsia tulee yhä tuutista ja naapurikansat äänestää toisiaan minkä kerkeää.

Teräsbetonin biisin kuulin eilen ensimmäisen kerran ja se oli positiivinen yllätys. Ehkä sekin oli taas hieman toisesta päästä ulos koko homman ideasta. "Hevilläkään" ei voi ratsastaa jos sillä reseptillä kerran menestyy.

Eli sikäli yhtä turhat kisat kuin ennenkin. Itse musiikki taitaa olla enemmän sivuosassa. Itse olen ihmetellyt monesti, että miksi aika ei aja tämänkin tapahtuman ohitse pikkuhiljaa, kun mikään ei muutu.
Kiwipilot
Former member
« Reply #121 on: 25.05.08, 07:58 »

Tasaisen paskaa - siis tuo Euroviisujen taso. Ihmettelen suuresti jos joku oikeasti haluaa kuunnella moisia rallatuksia: 90-luvun europoppia itämaisilla mausteilla, mikä sitten kruunataan onnettomalla laululla sekä vähintäänkin korneilla sanoituksilla. Huonojen laulujen kilpailut, ei mitään muuta.

ps. Euroviisujen nimi voitaisiin muuttaa muotoon "Sloboviisut".
123945
Former member
« Reply #122 on: 25.05.08, 08:12 »

Kiitos Mikko - kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen. Ja vastaus kysymykseesi: KYLLÄ - minä jaksan ! CD jossa on kaikki tämän vuoden edustuskappaleet on postissa, maanantaina kotona.

/Rasmus  laugh
Teemu Lokka

Date Registered: 27.09.06

« Reply #123 on: 25.05.08, 08:12 »

Suurin vääryys on siinä, että Ruotsi oli juuri se maa, joka pääsi karsinnoista jatkoon tuomariäänillä, yleisöäänestyksessä se oli jäänyt 12:ksi.

Ööö... eikös siellä Serbiassa ollut käytössä ainoastaan yleisöäänestys vai tarkoitatko Ruotsin omaa karsintaa?

--EOS 6D + Sigma F/4 24-105mm DG OS Art ja EF 50mm F/1.8 II--
123945
Former member
« Reply #124 on: 25.05.08, 08:20 »

Minä puutun asiaan  Cheesy !

Eli semifinaaleissa Serbiassa, 10 maata pääsi finaalíin, josta 9 yleisön äänistä, ja 1 tuomariston ääneillä. Kyseessä ei ole missään nimesää ruotsin karsintaa - kyllä Perrelli sen voitti selvästi !

http://www.eurovision.tv/page/home > Scoreboard Second semifinal . Ylhäällä asia on selvitetty, ja kun katsotaan: Ruotsi sijalla 10, 54 pistettä ja Makedonia sijalla 11 vaikka heillä oli 64 pistettä.

/Rasmus
Esa
Former member
« Reply #125 on: 25.05.08, 08:24 »

Kyllähän Venäjä sai pisteitä melkein kaikilta, ei pelkästään entiseltä valtapiiriltään. Samoin kuin Kreikkakin, ja mikä se kakkonen nyt oli, Ukraina? Mikään noista ei ollut sellainen, minkä olisin muistanut kuulleeni ennen, vaikka katsoin esikatselut ja karsinnat, mutta kai ne sitten joidenkin mielestä olivat hyviä. Ei ainakaan Venäjää ja Kreikkaa samassa paikassa äänestetä naapurisympatioiden tai maahanmuuttajien voimin. Lordin kaltaiset, kaikkiin muihin verrattuna täysin erilaiset kohujutut ovat harvinaisia, kyllä nuo kisat useimmiten voitetaan justiin tuommoisella tyhjyyttään kolisevalla iskelmämusiikilla. Ei Lordikaan olisi voittanunt musiikillaan, kyllä se oli se koko show ja etenkin ennakkokohu.
123945
Former member
« Reply #126 on: 25.05.08, 08:27 »

Puhut aivan asiaa! Nämä TOP3-kappaleet eli Venäjä, Ukraina ja Kreikka olivat mukavaa lallattamista trallalej mutta ei ne sittenkään eronnut joukosta. 2006 Lordi voitti erikoisuudellaan, ja 2007 Serbian ballaadi oli ainoa sitä sorttia mutta miksei esimerkiksi Armenia voittanut tai Azerbaijan? Ne antoivoat jotain uutta - joka jäi soimaan päähän. Ei näistä euroviisuista koskaan tiedä, mitä tapahtuu. Ja se on justiinsa se joka on niissä niin hauskaa.

/Rasmus
Riku Ranta

Date Registered: 26.02.06

« Reply #127 on: 25.05.08, 08:35 »

Viisuissa onkin se jännää, kuka voittaa,(tietenkin Smiley) mutta ei se voitto ole aina pääasia.
Mutta vaikka Ruotsi olikin ennakkosuosikki, ei se yltänyt kärkijoukkoon, sama kävi Suomella.
Ihan kiva että Venäjä voitti, ei ollut koskaan aikaisemmin voittanut vaikka 2. ja 3. sijoja oli useita.

Ensi vuotta odotellessa... thmbup
Petri Koivisto

Date Registered: 21.07.04

« Reply #128 on: 25.05.08, 11:49 »

Ihan hyvä että ruottikin oli korkeemmalla. Mä oon kyllä sitä mieltä että kovin ylimielisinä poijjaat tuonne lähtivät, ja vielä haukkuivat sitä ruotin piisiäkin että "tuollaisen voi tehdä kuka vaan", noh, olipahan sekin paremmalla sijalla kuin TB ite...  Grin Ja lehdessä luki ettei suomen _välttämättä_ tarvitse muuttaa tuota "hevilinjaa"... ens vuonna joku Lauri Tähkä tms paska niin hävitään taas niin kuusnolla! thmbup

Kuinkahan kauan Suomi edes jaksaa tuolla tosissaan roikkua.. nytkin yli puolet maista ihan läpällä menny tonne.. esim Espanja, Irlanti(kalkkuna?) Viro(?) ym... samanlailla kuten viimevuonnakin varmaan lähes puolet.. läpällä.. laugh
Esa
Former member
« Reply #129 on: 25.05.08, 14:48 »

Pitäiskö lähettää ensi vuonna Eläkeläiset? Grin
Juho Pyhäjärvi

Date Registered: 12.08.07

« Reply #130 on: 25.05.08, 18:45 »

Pitäiskö lähettää ensi vuonna Eläkeläiset? Grin
Ja kappaleeksi vaikka tämä tai tämä. Grin

Juha Tuominen

Date Registered: 11.09.07

« Reply #131 on: 25.05.08, 19:00 »

Mun mielestä Azerbaidzhanin biisi oli ihan tykki  laugh
Autopilot
Former member
« Reply #132 on: 27.05.08, 17:48 »

Dima Bilan esiintyy Helsingin keskustan stockmannilla huomenna 28.5.
bemari
Former member
« Reply #133 on: 27.05.08, 18:41 »

Huh.. Luojan kiitos tämän vuoden euroviisut on nyt ohitse ja jälkipelitkin loppuu toivottavasti pian.. Sitten saa taas olla´lähes vuoden kuulemmatta sanaa "euroviisut" thmbup
Pages: 1 ... 5 6 [7] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1