Miten tehdään photoscenery (Seinäjoki -projekti)?
Henksu:
Quote from: Riku Hautamäki on 03.03.08, 12:23
Joo, mulla on oikeudet liikkua asematasolla, mutta toki turvan läpi pitää sinne mennä. Saan kyllä kameran sinne, eli kuvat pitäis järjestyä kyllä.
Pitäisköhän mallintaa se yhden hallin pihassa vuoden päivät seissyt Navajo Chieftain sceneen Alkaa olla "maamerkki".
Juttelin äsken kaupungin karttatoimiston kanssa pohjakartoista, ja ne kyllä järjestyisi. Hinnasta vaan joutuu oikeasti neuvottelemaan, koska eipä siinä kaupunki mitään häviä, ja scenen tekijätkään eivät rahallisesti hyödy... Olisi siis mahdollista saada tarkat pohjat koko kaava-alueesta
Yritän lähipäivinä päästä neuvottelemaan tarkemmin tuosta kartta-asiasta.
Mitäs muuta tarvitaan? Ilmakuvia ilmeisesti saisi olla runsaasti... Niin, ja aikaa
Hmm mulla on se ilmailijan "ID" kortti sinne kyllä. Pääsenkö mäkin periaatteessa sun seurassa sinne vaikka kuvaamaan?
cancermann:
Luulisin. Voin käydä kysymässä tuolta turvasta kun käyn kuitenkin alakerrassa syömässä
Noita kuviahan tietysti vois kysellä josko lentoaseman päälliköllä esim. olisi.
Yritän selvitellä.
Henksu:
Quote from: Riku Hautamäki on 04.03.08, 06:16
Luulisin. Voin käydä kysymässä tuolta turvasta kun käyn kuitenkin alakerrassa syömässä
Noita kuviahan tietysti vois kysellä josko lentoaseman päälliköllä esim. olisi.
Yritän selvitellä.
Jeps. Aina tiettyis olis parasta kun sais ajankohtaiset kuvat, välineetkin mulla on kunnossa kun valokuvausta tulee harrastettua ja tienattuakin sillä hieman
cancermann:
Näyttäis päällikkö olevan ilmeisesti telvilomalla
Saattaa siis mennä ensi viikkoon että pääsen jutustelemaan...
Tuolla kentän kunnossapidossa on yksi tyyppi joka lentelee sellaisella moottori/liitovarjohässäkällä, ja yleensä tuntuis olevan kamera mukana.
Kyselin jo tänään jotain, mutta ilmeisesti ihan kohtisuoraan otettuja ei ole. Tuskin muutama aste haittaa...?
Niin joo, uskoisin kovasti että jos on ilmailijan ID -kortti, voisi aika vapaasti liikkua asematasolla. Varsinkin jos menee "normaalisti" turvan läpi.
Mua ainakaan ei ole rajoitettu, oikeastaan päin vastoin; Lentoemot poseeraa kivasti kameralle
Henksu:
Jooh onhan mulla periaatteessa oikeus mutta tavallaan asiaton koska eihän mulla konetta oo siellä APN:llä vaan son kerhon hallissa useimmiten. Joskus oli kränää maahenkilökunnan kanssa kun wanhoista kerhotiloista kuvasin tulevia koneita ja terminaalia skeneen.
Navigation