Miten tehdään photoscenery (Seinäjoki -projekti)?
karik:
Quote from: Riku Hautamäki on 20.03.08, 14:59
Toivoisin että valmista olisi tämän vuoden aikana. Vaikea kyllä sanoa mitään koska en tällaista ole koskaan tehnyt...
Toivossa on hyvä elää mutta ohjelmantekoprojektit venyvät ja paukkuvat aina. Tekee niitä sitten yksin tai yhdessä toisten kanssa. Aika usein leikki jää kokonaan kesken eli ei kannata haukata kerralla liian isoa palaa. Olen itse ainakin sen verran perfektionisti ja vapaa-aika on kortilla, että tuollaista työtä varten pitäisi varata melkein pari vuotta. Ja miltä se simumaailma parin vuoden päästä näyttää. Moniko vielä käyttää FS9:iä... Kannattaa tehdä pieni testimaisema oheishiluineen (käyttöoppaat, webbisivut...) niin saa jonkunlaisen käsityksen työn vaatimasta ajasta. Alkuhan on aina hidasta ja hankalaa mutta kun oppii käyttämään työkaluja tehokkaasti ja pääsee rytmiin kiinni, tulostakin alkaa tulla.
cancermann:
Noinhan se valitettavasti on, ja itselläkin tuo vapaa-aika on kyllä "häilyvä käsite". Pitäis pian lähteä toimistolle koko illaksi... "Aamuksi kotiin" sanoo mainoskin.
Tämä tosiaan on mulle ihan täysin uusi juttu, eli ihan kaikki pitää harjoitella alusta asti, ja ei ole aavistustakaan miten iso juttu tällainen on.
Sen verran tuossa päissäni ajattelin, että ehkä FSX voisi todella olla sittenkin se viisaampi ratkaisu. Omia työkalujakin tuohon tuntuis olevan olemassa.
cancermann:
Sen verran tuli 3ds Maxia testailtua että jonkinlainen Jouppilanvuori tuli aikaiseksi.
Nyt kun tietäis millä pirulla tuon saa sijoitettua maisemaan... Vois kokeilla asentaa sen itselle.
Juhowee:
Jokos Riku olet saanut sen asennettua. Ihan hyvähän tuo on, mielestäni parasta olisi että se upotettaisiin johonkin isompaan maisemaan, esim FinnMeshiiin?
Navigation