Kiinnostusta F1 online-liigaa ajamaan simulaattorilla/pelillä?

<< < (6/20) > >>

zetair:
Khöm... Latasin tuon 07 base paketin, mutten löydä F1 ratoja valikoista? Täytyykö ne ladata erikseen, ja jos niin, mitähän muuta tarvitsee latailla ja asennella? Autot ja tiimit kyllä löytyy, joten ensimakua on hieman saanut. Kun antoi auton AI:n ajettavaksi, niin alkoi hieman huvittamaan tuo oma vauhti ja tempo Kyllä tässä opeteltavaa tulee riittämään, ja kysymyksiä pukkaa lisää jatkuvasti. Moottorin sain ainakin sammumaan lähes joka kierroksella, kun ajauduin hiekalle & nurtsille

T: Mika

Edit: Public edition pakettia siis tarkoitan...

Henksu:
Quote from: Mika Virolainen on 11.03.08, 09:11

Khöm... Latasin tuon 07 base paketin, mutten löydä F1 ratoja valikoista? Täytyykö ne ladata erikseen, ja jos niin, mitähän muuta tarvitsee latailla ja asennella? Autot ja tiimit kyllä löytyy, joten ensimakua on hieman saanut. Kun antoi auton AI:n ajettavaksi, niin alkoi hieman huvittamaan tuo oma vauhti ja tempo Kyllä tässä opeteltavaa tulee riittämään, ja kysymyksiä pukkaa lisää jatkuvasti. Moottorin sain ainakin sammumaan lähes joka kierroksella, kun ajauduin hiekalle & nurtsille

Edit: Public edition pakettia siis tarkoitan...

Joo tuota ihan track pack pitää erikseen hakea vielä että ne radatkin tulee, hetkopieni. Mitäs versioita ihmisillä muuten on rFactorista? Uusin on 1.255F, itse tänään siihen upgradetin tuon gamestopista ostamani 1.250 version mutta eipäs enää activoidu, tulee vain jotain mainosta gamestopilta. Itse en siis pääse uudella versiolla vielä pelaamaan kun taistelen tuon yrityksen kanssa aktivoinnista.

http://rfactorcentral.com/setups.cfm?ID=F1%202007%20MMG <- Säätöjä, koittakaa niitä ja säätäkää itse sopivaksi niitä 
http://www.pro-racer.de/index.php?option=com_docman&task=doc_details&gid=58&Itemid=67 <- Track Pack

zetair:
1.250 näyttäisi olevan.

Henksu:
Quote from: Mika Virolainen on 11.03.08, 09:21

1.250 näyttäisi olevan.

Joop, näyttää nuo ostettavat versiot vielä olevan tuota versiota. Jos mahdollista niin pitäkää se versio siinä 1.250, foorumeilla muutenkin suositellaan tuota 1.250:aa käytettäväksi online-peleissä juuri noiden 1.255f ongelmien vuoksi. Hyvällä tuurilla jos saan nyt tänään/huomenna foorumin kasaan ja valmiiksi niin pitää aloittavaa epävirallista treenisessiota loppuviikosta. Stay tuned!

cebra:
Näyttää minulla olevan tuo versio 1.255 eikä sitä voi periaatteessa poistaa eikä asentaa päälle versiota 1.250. Toivottavasti nyt tuolla toimii.
Miten tuo MMG2007 modi asennetaan. Se tulee ZIP tiedostona ja olen purkanut ZIPin rFactor kansioon. Mutta kun menee peliin ei sieltä löydy autoja tai ratoja.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page