Kiinnostusta F1 online-liigaa ajamaan simulaattorilla/pelillä?

<< < (7/20) > >>

zetair:
Quote from: Jari Laakko on 11.03.08, 09:35

Näyttää minulla olevan tuo versio 1.255 eikä sitä voi periaatteessa poistaa eikä asentaa päälle versiota 1.250. Toivottavasti nyt tuolla toimii.
Miten tuo MMG2007 modi asennetaan. Se tulee ZIP tiedostona ja olen purkanut ZIPin rFactor kansioon. Mutta kun menee peliin ei sieltä löydy autoja tai ratoja.

Mä purin ensin tilapäiskansioon, ja sen jälkeen kopioin rFactor -kansion rFactor -kansioon, ja ylikirjoitin. Autot ja tiimit ok, mutta radathan täytyy ladata erikseen. Kuullostaa siltä, että teit kuten pitää?

T: Mika

cebra:
JOo nyt toimii. Olin tehnyt pienen mokan kun en ollut muistanut painaa jokaisen kohdalla KORVAA. eli oli jäänyt jokin pois. Pitääpä ladata se ratapaketti.

Henksu:
Joop hyvä että toimii. Foorumin kanssa ollaan jo niin pitkällä että se on linjoille mutta ei vielä public koska kirjoittelemme sinne illalla Juhon kanssa säännöt kaudesta yms. huttua, joten illasta pitäis päästä sinne jo sitten jatkamaan keskustelua! 

Henksu:
Taino blah mitä sitä suotta odottamaan niiden sääntöjen valmistumista:

http://www.henrilehtinen.fi/FSNLeague08/discussion/index.php

sinne vain rekisteröitykäätten ja esittäkää talleista toiveita niin lisäilen niitä tässä alkuillasta jahka saan säädöt tehtyä muuten. Realname ei siis ole tuolla pakollista mutta toki toivottavaa tunnistamiseksi

//Henksu

northernlight:
Niinjoo, eipä ole mullakaan (vielä) rattia ja saattaa tuo F1:sen ajelu Yokella ja Quadrant käsikaasulla tai Rudder pedaaleilla hieman monimutkaista, eli en välttämättä ehdi mukaan vielä ekaan kisaan. 

-90 luvun lopussa tuli kyllä väännettyä ihan tosissaan tuota GPL:ää, eli ostoslistalla on kyllä Logitechin G25 ratti +polkimet +vaihteisto autosimuiluun. Jos vaikka ensviikon Malesian GP:hen pääsisi mukaan!

Ahti

Navigation

Up one level

Next page

Previous page