FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
17.10.18, 13:42

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Pelkäätkö kuolemaa?
:  

« previous thread next thread »
Poll
Question: Pelkäätkö kuolemaa?  (Voting closed: 09.04.08, 22:08)
En - 90 (59.2%)
Kyllä - 27 (17.8%)
EOS - 35 (23%)
Total Votes: 152

Pages: 1 ... 3 4 [5] Reply Print
Author Topic: Pelkäätkö kuolemaa?  (Read 10745 times)
Esa Karanko

Date Registered: 31.12.05

Re: Pelkäätkö kuolemaa?
« Reply #80 on: 25.04.08, 10:56 »

Kuolema

Jos kuolisin ja kuuma paikka on olemassa, niin minä kyllä varmasti joudun sinne. Se ei huolestuta minua. Minusta se on mahdollisuus. En tyytyisi hiilien lapioimiseen. Hakeutuisin heti Belsebubin puheille. Luulen, että nousisin nopeasti johtavaan asemaan. Helvetistä tulisi hyvin suosittu. Mielenkiintoista seuraa olisi aina tarjolla. Kokonaisia rockyhtyeitä löytyisi. Saksofonikin soisi. Kevytkenkäisillä sirosäärisillä kaunottarilla olisi punainen korsetti ja silkisukat. Pääsystä pitäisi kilvoitella. Vip -kortti ei riittäisi. Taivaaseen joutumista alettaisiin pitää ikuisena rangaistuksena ja harppuja kidutuksena. Lopulta taivas rukkaisi toimintaansa  ja pyytäisi avuksi mediakonsultteja ja stailaajia.

ATCO: obbi omdb omsj omrk efhk efka efta eflp efkk efva efhf efnu
Etsijä
Former member
« Reply #81 on: 25.04.08, 11:04 »

Sattuipa kerran eräässä universumissa niin, että Bill Gates kuoli ja joutui Pietarin eteen. Pietari antoi yllättäen Bill-pojulle mahdollisuuden tsekata sekä taivas että helv**** ja tehdä itse valintansa tuonpuoleisesta olinpaikasta.

Bill kävi tutustumiskäynnillä taivaassa, jossa jengi hengaili hiukan tylsistyneen näköisenä harpunsoittoa kuunnellen ja tiukkuvaa hunajaa ja taivaan mannaa aterioiden. Ei oikein napannut.

Sitten Bill kävi helvetissä, jossa miehet makasivat ihanalla hiekkarannalla keinoauringon lämmössä. Kuvankauniit alastomat beibit hieroivat aurinkoöljyä selkiin - rinnoillaan. Tämähän natsasi! "Mie tahon tänne", Bill tokaisi ykskantaan. Saamansa piti.

Kahden kuukauden päästä Pietari päätti käväistä Lucifeeruksen valtakunnassa tsekkaamassa, miten Billillä sujuu tämä uusi kuolema. Hämmästys oli suuri, kun Pietari löysi nörttiparan kahlaamasta vyötäröään myöten paskassa kantaen raskasta taakkaa, väistellen demonien ruoskaniskuja ja protestoiden kohtaloaan. "Hei, ei minulle tällaista luvattu! Täällä piti olla löhöilyä ja alastomia beibejä!"

Lucifeerus kohautti Pietarille olkiaan ja totesi: "Jaa jaa, sehän oli vain demoversio".
Suvi
Former member
« Reply #82 on: 05.09.08, 09:25 »

KYLLÄ, otan tatuoinnin, josta olen haaveillut jo vuosia. Kyllä, ajan A-kortin ja haluan pyörän! Kyllä, tulen vielä hyppäämään benji-hypyn.

Elän tavallista aktiivista elämää ja nautin siitä!

Suvi

´

Nyt on ihan pakko nostaa tätä aihetta ylös, sillä listalta on nyt toteutettu ensimmäinen asia, tai oikeastaan se on toteutettu jo kahdesti. Ihossa on nykyään kaksi kuvaa Smiley
Seuraava vaihe on keväällä, sillä ajan sen kauan himoitsemani A-kortin ja jos miehen kanssa päästään yhteisymmärrykseen, niin varmasti se pyöräkin on hankitalistalla...eiks niin Wink
Benji...noh, ensi kesä ei ole kuitenkaan niin kaukana, etteikö sitä jaksaisi odottaa Smiley

Mitäköhän sitten vielä tekisi Smiley

Suvi

rsuomi
Former member
« Reply #83 on: 05.09.08, 10:44 »

´

Nyt on ihan pakko nostaa tätä aihetta ylös, sillä listalta on nyt toteutettu ensimmäinen asia, tai oikeastaan se on toteutettu jo kahdesti. Ihossa on nykyään kaksi kuvaa Smiley
Seuraava vaihe on keväällä, sillä ajan sen kauan himoitsemani A-kortin ja jos miehen kanssa päästään yhteisymmärrykseen, niin varmasti se pyöräkin on hankitalistalla...eiks niin Wink
Benji...noh, ensi kesä ei ole kuitenkaan niin kaukana, etteikö sitä jaksaisi odottaa Smiley

Mitäköhän sitten vielä tekisi Smiley

Suvi

thmbup Koettaa toteuttaa ne haaveet ja "unelmat", joita on funtsinut. Ei kannata (mielestäni) ruveta  pohtimaan, että ehkä sitten joskus.... "Elämätön elämä" on ehkä yksi pirullisista... Niinkuin momi vakavasti sairastanut on sanonut ei voi elää enää "sitku" elämää. Asiat on toteutettava  "tänään". Kukaan, kun ei huomispäivästä tiedä... (Koskee myös terveitä)

risto

« Last Edit: 05.09.08, 14:39 by Mikko Maliniemi »
Pages: 1 ... 3 4 [5] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1