Prkleen vilkkuvat mainokset ärsyttävät !
Starchild:
Outoa. Mulla ei Adblock blokkaa mitään miltään sivulta... Pitäisiköhän asentaa uudestaan. Käytössä on Firefox.
arttula:
Quote from: Arttu Lahdenperä on 15.03.08, 08:30
Joo, menen huomenna taas töihin, jossa ei ole blokkausmahdollisuutta. Täytyy katsoa siellä, mitkä noista vilkkuu. Tällä hetkellä vilkkuu vähän kaikki, koska tulin juuri kotiin laivaristeilyltä...
Jees, ainakin tuolla ylhäällä vilkkuu mainos, joka mainostaa "Amari Trang beach resortia". Linkkiä en pysty kopioimaan.
Arttu
Starchild:
Nyt on ailkanut ilmestyä mulle FlightForumillakin olevien kategorioiden kanssa (selaan siis FSNordicista) jotain ihmeellisiä "FlightForum on uudistunut" mainoksia. Se tulee ainakin kaikissa Yleinen ilmailukeskustelun alla olevissa kategorioissa ja joskus myös Yleinen keskustelu kategoriassa. Mikä ihme se on?
arttula:
Quote from: Santeri Lehtonen on 24.08.08, 04:28
Nyt on ailkanut ilmestyä mulle FlightForumillakin olevien kategorioiden kanssa (selaan siis FSNordicista) jotain ihmeellisiä "FlightForum on uudistunut" mainoksia. Se tulee ainakin kaikissa Yleinen ilmailukeskustelun alla olevissa kategorioissa ja joskus myös Yleinen keskustelu kategoriassa. Mikä ihme se on?
Firefox ja siihen ilmainen AdBlock plus, niin pääsee eroon ärsyttävistä mainoksista. Suosittelen !
Starchild:
On jo, mutta kun tämä ei ole mikään normaali banneri vaan ihan oma sivu! Voisin laittaa printscreenin kun seuraavan kerran tulee.
EDIT. ei nettiä voi selata ilman FF:ia ja Adblockia
Navigation