Parasta mitä voi tehdä housut jalassa :)

(1/6) > >>

oldmanpilot:
En tiedä onko tämä nyt foorumikirjoituksen arvoinen aihe mutta kerron tuntemuksistani. Tänään laskeuduin ensimmäistä kertaa ATC miehitetylle kentälle eli LOWW:iin ja jouduin nyt tekeen lähestymiset, laskeutumiset ja rullaukset kartoista ja lennonjohdon ohjeiden mukaan. Tämän pelon vuoksi, että en osaa yms. en ole vuosiin uskaltanut verkkolentämiseen ja tiedättekö, mä osasin!! Ihan kaiken ja nyt on olo sellainen, että on pienen juhlan paikka!!!!! Tämä on parasta mitä voi tehdä housut jalassa;)

Timo T.

Staok:
Tervetuloa kerhoon.

zetair:
Ja saman voi tehdä ilmankin, jos iskee "simutylsyys"

T: Mika

tahkola:
Quote

En tiedä onko tämä nyt foorumikirjoituksen arvoinen aihe mutta kerron tuntemuksistani. Tänään laskeuduin ensimmäistä kertaa ATC miehitetylle kentälle eli LOWW:iin ja jouduin nyt tekeen lähestymiset, laskeutumiset ja rullaukset kartoista ja lennonjohdon ohjeiden mukaan. Tämän pelon vuoksi, että en osaa yms. en ole vuosiin uskaltanut verkkolentämiseen ja tiedättekö, mä osasin!! Ihan kaiken ja nyt on olo sellainen, että on pienen juhlan paikka!!!!! Tämä on parasta mitä voi tehdä housut jalassa;)

Timo T.


Heipähei,

Seurailin opiskelumielessä tota Timon lentoa aamulla Ivac:illa, ja ihmetytti miksi näytöllä näkyi Timon koneesta vain 1200*. Manuaalissa mainittiin jotain invaliidistä squawk hässäkästä...  Siellä oli muutamalla muullakin koneella sama status. Onko jollain valaisevaa infoa?

Jos sitä uskaltaisi lähitulevaisuudessa verkkoon itsekin, kun aiheutti noin hyvät kiksit Timollekin. Ja koska toistaiseksi itsellä on edelleen
se p****ntaminen parasta, mitä voi tehdä housut jalassa 

oldmanpilot:
Pihkaselle vastaus, että  UNICOM radio ei anna squawk koodia ja kun lähestyin kyseistä kenttää eli tulin towerin alueelle 6000ft korkeudella, tai no vähän ennen mutta tietojen mukaan viimeistään silloin se sanoi, että pidä squawk 1200 aktiivisena.. Silloin sinne oli laskeutumassa toinen kone melkein yhtäaikaa ja muita ei ollut just silloin joten tuo squawk ilmeisesti kelpasi lennonjohdolle. Laskeutumiseni jälkeen ja parkkiin ajamisen jälkeen oli liikennettä kentällä neljä konetta ja silloin alkoi radiosta tuleen eri squawk koodeja jokaiselle.... Muusta en tiedä:)

Navigation

Up one level

Next page