VATSIM: Schiphol Friday Nite

<< < (4/5) > >>

Etsijä:
Olisi kiva saada tänne sitten raporttia (vaikka kuvien kera), jahka olette tämän eventin kunnialla selvittäneet. Itse liityin VATSIM:iin toissapäivänä ja veri vetää kovasti lentämään, mutta opettelen vasta pitelemään Cessnaa kunnolla hanskassa ja VOR-navigointia, joten ei puhettakaan, että lähtisin sekoilemaan tuon kokoluokan tapahtumiin. Minun VATSIM-pilotin urani alkanee kohta, jahka kerään tarpeeksi rohkeutta, ihan sieltä laskukierroksesta

Muuten, jos sallitte pienen offtopicin, niin miltä kotimaisilta kentiltä varmimmin löytää lennonjohtoa, jotta pääsisi tuota radioliikennettä laskukierroksessa opettelemaan? Pitäisi olla varmaan kohtuurauhallinen kenttä, eli EFHK ei passanne...

Henksu:
Quote from: Jyrki Keisala on 27.03.08, 06:11

Olisi kiva saada tänne sitten raporttia (vaikka kuvien kera), jahka olette tämän eventin kunnialla selvittäneet. Itse liityin VATSIM:iin toissapäivänä ja veri vetää kovasti lentämään, mutta opettelen vasta pitelemään Cessnaa kunnolla hanskassa ja VOR-navigointia, joten ei puhettakaan, että lähtisin sekoilemaan tuon kokoluokan tapahtumiin. Minun VATSIM-pilotin urani alkanee kohta, jahka kerään tarpeeksi rohkeutta, ihan sieltä laskukierroksesta

Siinä on asenne kunnossa, loistavaa  Itse ainakin teen ison kuvapläjäyksen tapahtumasta niinkuin varmaan moni muukin osallistuva suomalainen.

Quote from: Jyrki Keisala on 27.03.08, 06:11

Muuten, jos sallitte pienen offtopicin, niin miltä kotimaisilta kentiltä varmimmin löytää lennonjohtoa, jotta pääsisi tuota radioliikennettä laskukierroksessa opettelemaan? Pitäisi olla varmaan kohtuurauhallinen kenttä, eli EFHK ei passanne...

Varmimmin tosiaan lennonjohtoa on EFHK:lla mutta voit lentää vaikka Malmilla, jolloin EFHK:n johto (TWR/APP) hoitaa myös Malmin varmasti pyydettäessä. Innolla vaan mukaan lentämään. Tänään mm. EFES_CTR (Hoitaa kaiken) bookattuna klo 21-23 suomenaikaa!

Etsijä:
Quote from: Henri Lehtinen on 27.03.08, 06:26

Siinä on asenne kunnossa, loistavaa 

No sanotaanko nyt, että IL-2 Sturmovikin kampanjassa aikanaan tapahtunut allekirjoittaneen kiitotiesekoilu, minkä seurauksena menetimme kokonaisen lentueen jo maahan, opetti Siperian tavoin...onneksi oli hurtin huumorin porukka mukana, mutta kyllähän tuosta kuulla sai. Mikä oikein olikin.

Eilen tein offline kymmenkunta laskukierrosta karseassa lumipyryssä EFOU:lla. Oppipahan siinä samalla mittarilentoa Joten kyllähän tästä kohtapuoliin voisi vaikka uskaltaa tulla treenaamaan samaa paremmassa säässä VATSIM:issä.

Nixu:
Ilman muuta mukaan vaan, Malmille läpäriä heittämään 

Etsijä:
Eilen olin ASRC:llä kuuntelulla, ja taisi Helsingissä paikalla olla lennonjohtoa, mutta lentäjiä kaipailtiin. Tsorde, en vielä kehdannut tulla teitä kiusaamaan, mutta jospa vaikka sunnuntain Finnish Fly In :issä...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page