Sijoitusclubi Winclub/Wincapita

(1/20) > >>

phirvonen:
Päivän (ja parin edellisenkin) puheenaihe luotettavalla suomi24.fi sivustolla on ollut Wincapita/Winclub nimisen sijoitusclubin häviäminen. Kyseinen klubi lupasi hankkia valuutakaupalla sijoittajille maltillisen 400% vuosituoton. Valuuttakauppa perustui mullistavaan tietokoneohjelmaan, joka kykenee ennakoimaan valuuttakurssien kehityksen ja poistaa kauppaan liittyvän riskin. Kyseinen klubi on nyt hävinnyt ja jopa kymmeniä tuhansia euroja sijoittaneet klubilaiset ovat huolissaan rahoista.

Uskomatonta, että tänä päivänä Suomesta löytyy noin tietämättömiä ihmisiä, että luulevat tosissaan tuon olevan mahdollista.

linkki keskusteluun

edit: linkki

AYFF:
Tästä tuli Suomen suurin kusetus. Kymmeniä tuhansia sijoittaneita löytyy ja paljon.

Värväri kävi minunkin luona viime kesänä ja kertoi tienanneensa 300.000€ puolessa vuodessa. 3000-5000e olisi pitänyt antaa talletusta ja siitä sitten homma lähtee poikimaan.

Olen tässä nyt puoli vuorokautta hihitellyt itsekseni tälle:
http://wincapita-ponzi-warning.weebly.com/apm.html

Ahtopainemittari joka mukamas mittasi valuuttakaupan statusta ja liikehdintää. Noin luotettava mittari sai monet sijoittamaan "tuottavaan kohteeseen".   

Kuvitella, että suomalainen on niin sinisilmäinen, että lähettää kymmeniä tuhansia rahaa jonnekin tietämättä kuka organisaatiota pyöritti, ei nimiä, ei osoitteita vaan kun joku "hyvä" kaveri kertoi että nyt saa massia niin ollaan valmiit laittamaan rahaa kinni tolkuttomia määriä huuhaahan.
Ja siellä on mukana lainarahalla sekä omaisuuttaan kiinnitämällä mukaan lähteneitä myös. Toivotaan heille kaikkea hyvää jatkossa. 

phirvonen:

Olen tässä nyt puoli vuorokautta hihitellyt itsekseni tälle:
http://wincapita-ponzi-warning.weebly.com/apm.html

Ahtopainemittari joka mukamas mittasi valuuttakaupan statusta ja liikehdintää. Noin luotettava mittari sai monet sijoittamaan "tuottavaan kohteeseen".   

Tuo ahtopainemittari ei lataudu? Flashit kyllä pelaa koneella. Onko se hävinnyt kokonaan vai onko mulla jotain muuta häikkää?

Welmu:

Uskomatonta, että tänä päivänä Suomesta löytyy noin tietämättömiä ihmisiä, että luulevat tosissaan tuon olevan mahdollista.

Niinpä. Jos lupaillaan sijoituksille 400% vuosituottoa, hälytyskellojen pitäisi alkaa soida.
Ihmeellistä on, että ihmiset menevät tällaiseen - mutta niinhän sitä sanotaan, että ahneella on p-----nen loppu.
Tosin yhtä ihmeellistä, on ettei tätä ole aiemmin kukaan huomannut huijaukseksi ja ilmoittanut poliisille tai poliisi itse huomannut ja puuttunut toimintaan.

- Ville -

susiluoto:
Noh, yleensä clubeilla sijoittaminen on huono bisnes.Muistan kerran kun sijoitin nyt jo vissiin edesmenneellä helsinki clubilla useita satasia erääseen kohteeseen, kohde oksensi vaatteilleen jossain vaiheessa, lopetin clubeilla sijoittamisen siihen.

Navigation

Up one level

Next page