Sijoitusclubi Winclub/Wincapita

<< < (13/20) > >>

dera:

Lainsäädännöllä huijausmahdollisuuksia voitaisiin kuitenkin rajoittaa, mutta ilmeisestikään ei edes haluta (poliitikot eivät halua - ovat rosvojen puolella?).

Pitääkö valtion suojata kansalaisiaan heidän omalta tyhmyydeltään? Mun mielestä ei. Eikä se ole mahdollistakaan.

Wincapitassa rahansa hävinneet ansaitsivat tappionsa.

yeeman:

Pitääkö valtion suojata kansalaisiaan heidän omalta tyhmyydeltään? Mun mielestä ei. Eikä se ole mahdollistakaan.

Äläs ny! Just sitä varten on oppivelvollisuus, julkinen terveydenhoito ja oikeuslaitos ja...

mkallas:

"240 wincapitalaista on EOK-yhdistyksenn avustuksella vaatinut Wincapitan pääepäillyltä Hannu Kailajärveltä käyttöönsä tämän rahanteko-ohjelmaa, jotta rahantulo Wincapita-organisaatiossa jatkuisi. "

http://www.savonsanomat.fi/teemat/wincapita/wincapitalaiset-vaativat-rahanteko-ohjelmaa/498535

MikkO

pho201:

...

Tyhmyydelle (tai paremminkin ahneudelle) ei mahda mitään, mutta ei sen varjolla rosvoaminenkaan saa olla laillista toimintaa. Pyramidihuijaus on käsittääkseni nykyisin rikolliseksi luokiteltavaa toimintaa, vaikka Wincapitan rahat ovatkin pelkkää taskurahaa valtameren takana tehtyihin kupliin verrattuna.

En muista nyt enää tämän suurimman tapauksen päähuijarin tai firman nimeä (se vanhuus ja huono muisti), mutta siinä oli kyse miljardiluokan huijauksesta eivätkä ne vahingot taatusti rajoittuneet asiakkaisiin. Itse asiassa tämä nykyinen lama on seurausta pitkän ja monimutkaisen "rahoituskuplan" puhkeamisesta "rapakon" takana. Tiukemmalla lainsäädännöllä ja sen valvonnalla tilanne olisi voitu estää.

Pekka

Unzki:

Tiukemmalla lainsäädännöllä ja sen valvonnalla tilanne olisi voitu estää.

Ja tiukemmalla verotuksella ja suuremmilla tulonsiirroilla rikkailta köyhille, voitaisiin varmistaa, että kenelläkään ei olisi ylimääräistä rahaa moisiin sijoituksiin jolloin koko ongelmaa ei edes syntyisi!

Navigation

Up one level

Next page

Previous page