Dala Airport, igen.

<< < (3/4) > >>

marcusnyberg:
äh alltså jag förstår om ni är less att det aldrig kommer, jag har mycket annat som sker och jag har skjutit fram vissa grejer för essd till framtiden istället.
som det ser ut nu så får ni en release som innehåller vår, sommar och hösttexturering och skjuter fram eventuella planer tills jag får mer tid så räkna med en fullständing till hösten kanske, eller ja innan vintern lär ju vintertextueringen vara klar!

det blir en beta som ni får ha till godo tills jag får tid att göra klart det sista, ska bara höra efter med lite ftp-plats för den och fixa det nödvändigaste så kommer den snart. på det viset slipper jag känna mig för stressad och ni får ändå något att leka med tills vidare! vet inte hur många som tagit del av den betan som testpersonerna använt sig av, men nu får snart hur som helst alla en preliminär version att leka med.

ber om ursäkt för att jag lovat mer än jag kunnat hålla ett antal gånger, man glömmer lätt bort att livet innehåller så mycket annat som tar tid.

RoniisH:
Visst har man alltid mycket för sig, men hur snart är snart?

Ericb99:
Vore roligt om man fick flyga på det där fina sceneryt innan Direktflyg tar sommaruppehåll
Nej men hur går det? det ser fruktansvärt bra ut det är en sak som är säker! ett snyggt arbete.

marcusnyberg:
snart är snart, jag letar för tillfället ftp-plats, behöver någonstans där jag kan ha en beta uppe tills det hela är klart för officiell release, vill inte direkt slänga upp den på alla flightsimbibliotek innan jag har året runt texturering. 

har ni tips; kontakta mig.

Hansson:
Hittar du ingen ftp-plats tycker jag du kan lägga upp den här på FSnordics filarkiv även fast det är en beta, bara att du informerar i beskrivningen att det är en beta.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page