Dala Airport, igen.

<< < (5/6) > >>

Nemesis:

Jo, så här ser det ut.

Jag kan posta lite bilder om det önskas.

det önskas

Ogge:

Jo, så här ser det ut.

Marcus har allt mindre tid att slutföra projektet därför har jag tagit över det sista delarna före release. Marcus tidsbrist har gjort att allt har blivit fördröjt. Jag ska nu få lite filer av honom och om det vill sig väl hoppas vi kunna släppa det inom kort. Jag säger inget datum men det ska inte dröja nu. Just nu fattas nattbelysning på terminalen, vintertexturer (som är klara) PAPI samt tröskelljus. I övrigt är det klart. Jag kan posta lite bilder om det önskas.

Var har jag hört det där förut? Snart ett år sedan det var meningen att flygplatsen skulle vara släppt.

ESSD:

det önskas

Kommer ikväll.

Var har jag hört det där förut? Snart ett år sedan det var meningen att flygplatsen skulle vara släppt.

Kanske du skulle ta en kurs i att läsa först:Quote

Marcus har allt mindre tid att slutföra projektet därför har jag tagit över det sista delarna före release. Marcus tidsbrist har gjort att allt har blivit fördröjt.

Det är DÄRFÖR det blivit försenat. Jag hade inget med hans tidsbrist att göra. Sånt här gnäll får en att vilja stunta i att släppa det.
Vad Marcus lovat får ni ta med honom. Jag jobbar på att verkligen få det släppt nu.

Ogge:

Kommer ikväll.Kanske du skulle ta en kurs i att läsa först:Det är DÄRFÖR det blivit försenat. Jag hade inget med hans tidsbrist att göra. Sånt här gnäll får en att vilja stunta i att släppa det.
Vad Marcus lovat får ni ta med honom. Jag jobbar på att verkligen få det släppt nu.

Det var inte riktat mot dig, ber om ursäkt om du uppfattade det så. Men jag tycker det är dålig stil att inte kunna hålla vad man säger, oavsett om det är gratis eller inte, och hur mycket han än har jobbat med detta. Tyvärr agerar väl i stort sett alla i FS-världen på det sättet.

ESSD:

Det var inte riktat mot dig, ber om ursäkt om du uppfattade det så. Men jag tycker det är dålig stil att inte kunna hålla vad man säger, oavsett om det är gratis eller inte, och hur mycket han än har jobbat med detta. Tyvärr agerar väl i stort sett alla i FS-världen på det sättet.

Jag förstår dig också. Jag är själv i väntans tider på en del addons och jag vet hur frustrerande det är. Just därför ville jag få fart på Dala Airport sceneriet nu. Jag kontaktade Marcus och vi kom överrens om att jag ska få hans source filer vilken dag som helst då han inte längre har tillräckligt med tid för att slutföra det. Som jag skrev i den andra tråden så har jag ett datum jag är ganska säker på att det är släppt till. Men om något skulel inträffa som orsakar en försening så får man bara mer skit. Därför säger vi inget förrän det ligger ute. Hoppas du förstår.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page