FSEconomy
jsandhol:
Mitenkäs tämä homma toimii, kun FS Economyn foorumeille voin kyllä kirjautua, mutta en voi etusivulla kirjautua?
Kun olet rekisteröitynyt foorumille niin pyydä sen foorumin New Account Requests (tjsp) palstalla itsellesi varsinainen FSEconomy account. Mulla kesti noin vuorokauden tilin saaminen.
kottero:
Kun olet rekisteröitynyt foorumille niin pyydä sen foorumin New Account Requests (tjsp) palstalla itsellesi varsinainen FSEconomy account. Mulla kesti noin vuorokauden tilin saaminen.
No olenpahan taas pykälän verran viisaampi. Kiitos.
Kerosiini:
Itse tutustuin tähän ameriikkalaisten simuilijoiden kautta, jotka pyörittää omaa bisnestä Tongass Fjordseilla. Aloitinpa minäkin, kun ilmainen on, olin kiinnostunut FSP:stä, mutta en siitä haluaisi maksaa.. Joten tämä on oikein hyvä. Vasta pari tonnia rahaa kasassa, ja lennettynä lyhyitä hyppyjä, niin ei ole vielä omaa konetta. Ajattelin vetäistä pari isompaa hyppyä niin saisi vähän rahaa ensimmäiseen koneeseen.
Tonny0909:
Eihän tuo fspassenger nyt niin kovin kallis ole. En ole katunut sen ostoa. Antaa lennolle tarkoituksen mukavasti.
Kerosiini:
Miksi pitäisi maksaa, kun saman saa ilmaiseksi...
edit: Jälkeenpäin luettuna, voi näyttää vähän väärältä. Tarkoitan siis miksi ostaa FSP, kun on ilmainen FSE.
Navigation