Flight Simulatorin ongelmia

(1/3) > >>

krl:
Onkohan kukaan törmännyt FS2004:n ja FSX:n kanssa sellaiseen ongelmaan, että kun asennus ja aloitus ovat kaikki menneet ok ja yritän startata, simu tilttaa heti kun pyörät irtoavat maasta. Laitteistoni on tällainen:

Näytönohjain RADEON X800 series,  CPU  Pentium 4/3.40 GHZ, XP (service pack 2), RAM 2 GB ja yli 200 GB levytilaa vapaana.

Simu tilttaa myös, jos yritän vaihtaa näkymää S-näppäimellä.  Jos aloitan lennon ilmasta, sujuu muuten ok, joten voin siis kyllä lentää ja laskeutua mutten startata!

Jos tämä viesti tuli väärään laatikkoon, niin ehkäpä joku valvoja ystävällisesti pistää sen oikeaan. Kiitos!

Kai R. Lehtonen

ToniH22:
Moi, onko sulla siinä kaatumahetkellä esim default lento käytössä, tai että onko joku freeware/payware kone/maisema joka voisi olla esim lennon alotus hetkellä käytössäsi?

krl:
No eipä ole mitään lisätavaraa, kun olen aina kyllästynyt jo kättelyssä näiden pulmien takia. Lentojen suhteen on ollut ihan sama, onko kysymyksessä itse koottu tai joku valmiista.

oldmanpilot:
Minullapa oli aikoinaan FS2004 juuri samanlainen ongelma. Vikaa etsin sitten päivätolkulla ja vihdoin se löytyi. Minulla se vika oli näytönohjaimen tuulettimessa, eli tuuletin ei pyörinyt kunnolla ja kaikki toimi loistavasti mutta kun simu alkoi rasittamaan näytönohjainta kaatui koko simu aina. Otin tuulettimen kokonaan pois ja laitoin passiivisen thermaltaken jäähdytyksen ja sen jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia.
En tiedä onko sinulla samanlainen tapaus mutta ongelma on juurikin sama.

Ystävällisin terveisin
Timo T.

krl:
Kiitos - saattoipa hyvinkin olla myös täällä sama vika. Ratkaisin pulman hommaamalla uuden koneen, jossa nyt pyörii vallan mainiosti myös FSX.
Kai

Navigation

Up one level

Next page