Flight Simulatorin ongelmia

<< < (2/3) > >>

Mr.Widowmaker^:
En nyt jaksa/viitti tehä uutta topiccia, joten laitan ongelmani tähän.

Elikkäs, kun mun nykynen kone on kauhea nuhapumppu, niin joudun siis pelaamaan huonoimmilla asetuksilla (FS2004), jotta pelaamisesta jotakin tulis. Loppukesällä sit tulis helpotusta asiaan uuden koneen myötä. Oon nyt täsä metsästäny Jotain B757-200:sta, freewarea, jota olis mukava lentää ja FMC sun muut toimis hyvin. Uskaltais sitten lentää niitä muutaman tunnin lentoja vaikkapa Hesasta Kanariansaarille, tai minne sitten ikinä haluaakin. Mulle toi FMC:n käyttö ei oo 
tuttu asia, joten joudun sen sitten opettelemaan, mutta mikään ongelma se ei ole  !

Kuitenkin, asiaan. Latasin sitten tuolta tiedostokirjastosta B757 For FS2002, FS2004 paneelin. Eli sen mukana tuli joku ihan lussu kone, mutta paneeli näytti ihan ookoolta. Noh, sitten latasin Project Open Sky:lta B757-200 Deltan liverylla (winglets). Toi, minkä latasin täältä FSnordicista, niin sen panel-kansiosta kopsasin siis nuo tonne posky:lta lataamani koneen panel kansioon (se se poskyn paneelikansio oli aluksi tyhjä). Nyt siis pitäis näkyä Sisätilat, paneeli sun muut, mutta silti näkyykin vain paneeli, vasen ikkuna, vasen takaviisto, sekä oikea takaviisto. Pitäisköhän mun siirtää jotain muutakin tosta tonne poskyn kansioon ja muuttaa jotain aircraft.cfg juttuja?

Vai olisko teillä joku parempi, ilmainen, 757-200 tiedossa, jossa toi FMC toimis? Selitin vähä epäselvästi, mutta ei tää mullekkaan ole selvää... 

EDIT. Toi cockpitti, joka toimii muuten, paitsi siis kun katsoo esim taakse, niin näkyy siivet ja renkaat, niin siinä kyllä näyttäis FMC(?) sun muut toimivan hyvin.

juhis:
Quote from: Valtteri Virtalaine on 14.05.08, 18:34

Vai olisko teillä joku parempi, ilmainen, 757-200 tiedossa, jossa toi FMC toimis? Selitin vähä epäselvästi, mutta ei tää mullekkaan ole selvää... 

Missään freeware 757:ssa ei ole FMC:tä.

Mr.Widowmaker^:
Aijaa... No sit toi FMC ei taida toimii, vaikka siihe jotain saa laitettuu?

hullukoira:
Quote from: Valtteri Virtalaine on 14.05.08, 18:38

Aijaa... No sit toi FMC ei taida toimii, vaikka siihe jotain saa laitettuu?

Ainoa freewarekone jossa on kunnollinen FMC-mallinnus on IFly:n tekemä B747-400. Löytyy Avsimista.

Mr.Widowmaker^:
Ookkei, mut edellee ihmetyttää kun tosa toi FMC on ja sitä pystyy säätää, mutta näköjää ei siis toimi, kuten Samuli sanoit. Täytyy sitten kai toi iFly:n tekele ladata ja rukoilla, ettei framet olis alle 13  ... Mulla tais toi joskus olla, sillon kun tää simuilu oli aika alkupisteessä  . Ja onhan tää edelleen aika alussa tää harrastus, kun ei ees FMC:tä osaa käyttää, ei nääs ole tullu ostettuu maksullisia koneita. iFly:ta testaamaan -->

Navigation

Up one level

Next page

Previous page